Drik Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 (redigerat) Kan inte ni lägga in en ' 😄 ' någonstans i nästa nummer? 🤪 Redigerat 6 september 2005 av Drik
denton (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Med en tävling, den som hittar alla gömda 😏 vinner en låda negerbollar
Per_a_55 Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Med en tävling, den som hittar alla gömda 🙁 vinner en låda negerbollar Jag vill ha en låda Nogger istället - får man välja?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 🙁😮😄🙂😆 Fan vilken bra idé! Olsberg, vad säger du? Jag röstar för Nogger Black!
Danabacken Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 (redigerat) Kan inte ni lägga in en ' 😮 ' någonstans i nästa nummer? 😄 (Aah! nu fatta' ja!) Ja, fan! Shit vilken bra ide', Kom igen Olsberg! 🙁 Redigerat 6 september 2005 av Danabacken
browno Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Everybody loves tha ninja! Kan vi inte göra en studiofestival där låten måste handla om ninjas? 😠😱😆
Danabacken Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Den här tråden är smockad med grymma idéer! 😠 Word!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Jag har en idé! SOV! Bra eller dålig? 😠
Gote Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 😱 😱 Fan Grahn! Du upprepar dig! 😱 😱 😱 En annan rolig tävling: Räkna alla ninjor på forumet...
Michael Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 (redigerat) det finns iaf 5525 stycken poster med ninj 😎 r i posten, men det inkluderar de som har: 😆 quotat någon som har skrivit en ninjasmiley. smiles, ~ f travkväll på solvalla ikväll, fan parkeringen börjar fyllas på rätt bra. edit: bleh, mitt ninj 😆 r-bögeri funkade inte som jag ville 😮 Redigerat 7 september 2005 av force_fEd
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.