Lars Jansson (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Mitt M-Audio FW 410 med två in räcker inte långt nu när vi ska spela in i replokalen. Så är det någon som har tips på var man kan hyra ett ljudkort med Firewire och minst 8 in eller som möjligen har ett sådant själv och kan tänka sig att hyra ut det en helg eller vecka, maila mig på lars@miles.se eller svara här. Söker också någon som har kit för uppmikning av trummor att hyra ut under samma period, alltså helg eller vecka. Tack på förhand. Lars
PetePizza (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Tjenare! Jag har lite grejer för inspelning at trummor om du behöver låna för en billig slant. Bland annat d112, sm57:or, sm58or, adk överhäng, kond.-micar... tja lite grejer. Stativ o sladdar också. Har även inspelningsmöjlighet att köra 16 kanaler I/O via digitalmixer men är inte sugen på att hyra ut den kanske...(helt ny) men du kan ju alltid maila mig på volvopeter@telia.com om du e intresserad. 😛 Jag finns i Sthlms-området isåfall....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.