Jump to content
Annons

Behöver hyra större ljudkort

Recommended Posts

Lars Jansson (oregistrerad)
Postat

Mitt M-Audio FW 410 med två in räcker inte långt nu när vi ska spela in i replokalen. Så är det någon som har tips på var man kan hyra ett ljudkort med Firewire och minst 8 in eller som möjligen har ett sådant själv och kan tänka sig att hyra ut det en helg eller vecka, maila mig på lars@miles.se eller svara här.

Söker också någon som har kit för uppmikning av trummor att hyra ut under samma period, alltså helg eller vecka.

Tack på förhand.

Lars

Annons
PetePizza (oregistrerad)
Postat

Tjenare!

Jag har lite grejer för inspelning at trummor om du behöver låna för en billig slant.

Bland annat d112, sm57:or, sm58or, adk överhäng, kond.-micar... tja lite grejer. Stativ o sladdar också.

Har även inspelningsmöjlighet att köra 16 kanaler I/O via digitalmixer men är inte sugen på att hyra ut den kanske...(helt ny) men du kan ju alltid maila mig på volvopeter@telia.com om du e intresserad. 😛 Jag finns i Sthlms-området isåfall....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.