Strukt Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 (redigerat) # LÅTNAMN: New Paths # ARTIST/GRUPP: Strukt # GENRE: Trance # LÅTLÄNGD: 3:00 # KOMPOSITÖR: Strukt # PRODUCENTER: Strukt # INSPELNINGSÅR: 2005 # FORMAT: MP3 # STORLEK: 3,8MB # STATUS: Färdig / Första test i live Har sneglat lite på Ableton Live ett tag! Ville ha ett alternativ till Reason eller möjligtvis ett utbyte. Så nu kan jag stolt säga att ni skall få lyssna på min första låt skapad i ett helt nytt program! Melodin är ganska simpel. Your browser does not support the HTML5 audio tag Kom igen med motorsågarna Redigerat 8 september 2005 av Strukt
ierker Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 melodin funkar men trummorna är för snälla och basen inge kul alls men om det bara var för att lära sig programmet så verkar du ju ha börjat fått koll på grejjerna iaf 😛
Strukt Postat 8 september 2005 Trådstartare Postat 8 september 2005 Nu har jag uppdaterat låten lite, samma länk som i första inlägget. Hoppas det inte är till för mycket besvär bara. Jag brukar vanligtvis läs (aldrig) lägga ut ofärdiga alster men denna gången var bekräftelsen på regeln 🙂 Har försökt feta upp basen lite, men det är lite småsvårt, har inte klurat ut allt riktigt än 😱 Någon fler som har lust / ork att tycka till ?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.