trancer Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 (redigerat) # LÅTNAMN: Du Kommer Bli Min # ARTIST/GRUPP: Marcus Persson (Perrra) # GENRE: Dansband, BUGG musik # LÅTLÄNGD: 4:08 # KOMPOSITÖR: Marcus Persson (Perrra) # PRODUCENTER: Marcus Persson (Perrra) # EV. MEDVERKANDE: hmm.. ROGER? Fejkad Dragspels bandmedlem kanske # INSPELNINGSÅR: 2005 # FORMAT: Mp3 # STORLEK: 5.97MB # STATUS: I SKIVBUTIKEN!!! Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag håller vad jag lovar! 1 / dag blir det tills jag nått mina 10 bidrag dansband! Detta är 3:e i samlingen! Även lite Piano och Trumpet är med i denna! ho ho ho 😲 /Perrra Redigerat 5 september 2005 av trancer
Wille Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 (redigerat) Fan, tycker Roger låter lite tröttare än vanligt.. sen måste du vräka på med mera vibrato! 😆 annars bra trancer! Det var mer drag i pianot! inte illa med tanke på den tid du lagt ner ser fram imot nästa åxx keep it coming! 😛😲 gitaren, är den riktig eller nån plug? Redigerat 5 september 2005 av Starion
trancer Postat 5 september 2005 Trådstartare Postat 5 september 2005 Fan, tycker Roger låter lite tröttare än vanligt.. sen måste du vräka på med mera vibrato! 😛 annars bra trancer! Det var mer drag i pianot! inte illa med tanke på den tid du lagt ner ser fram imot nästa åxx keep it coming! 😎😲 gitaren, är den riktig eller nån plug? GiveT? Det kommer en ny låt i morron såklart ;D Ja.. roger hade ingen vidare lust idag... Det blev conny på pianot istället 😄 och steffo på Trumpeten som fick jobba lite! 😆 /Perrra
trancer Postat 5 september 2005 Trådstartare Postat 5 september 2005 sorry men gitaren, riktig eller? Sorry.. missade . Steinberg Virtual Guitarist (Både aukustisk och Electric) används i denna låt! gick en gitarrkurs på 10 gånger... Lärde mig inte ens så mkt så jag kan lira dessa ackord 😲 /Perrra
Wille Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 gick en gitarrkurs på 10 gånger... Lärde mig inte ens så mkt så jag kan lira dessa ackord 😆 /Perrra ok, jag gick åxå en kurs många år sen, klarade 2 ggr tror jag innan jag gav upp 😲
Jocke Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 (redigerat) Gött! 😲 På låten du gör imorrn får du kolla så inte sången distar! Kanske byta till en snällare virvel också. RogeR 😆 Redigerat 5 september 2005 av Jocke
hegobald Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 haha.. Tammetusan.. Men det ska inte vara trumpet... Slaskofon ska det naturligtvis vara... 2 stycken i oktav stämma...
trancer Postat 5 september 2005 Trådstartare Postat 5 september 2005 haha.. Tammetusan.. Men det ska inte vara trumpet... Slaskofon ska det naturligtvis vara... 2 stycken i oktav stämma... hahaha.. faktum är att jag testade Sax först.. men det lät så konstigt. Inte direkt så att jag har nån riktig saxofon här heller /Perrra
trancer Postat 5 september 2005 Trådstartare Postat 5 september 2005 http://100mbit.perrra.nu/stats.php Här kan ni se lite statistik.. löjligt mkt musik som dras från mina servrar nu /Perrra
gladamatör (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 ....inte min stil men jag tror min farsa hade stuffat gött till detta !!! Helt i klass med Lasse stefans eller vikingarna hehehe mvh gladamtör
trancer Postat 6 september 2005 Trådstartare Postat 6 september 2005 Haha.... underbart kräkframkallande! 😉 HAHAHA Du verkar älska dansband! lololol
pwayne Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Har inte hunnit lyssna (sitter på jobbet utan ljud), men: Skall det vara danbands-HIT eller dansband-SHIT?? 😆😄
Mutto Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 jag tycker du ringer till bert karlsson på en gång och ber om att få låna turnebussen. det här är ju kung. men kommer du palla tio bidrag? 😆
trancer Postat 6 september 2005 Trådstartare Postat 6 september 2005 Världens bästa rim: "i ur och skur och dur" 😄 hahahahaha. Vad gör man inte när man inte hittar ord! JAG HÅLLER PÅ MED BIDRAG 4 just nu .. (19:16 tisdag 6/9) /Perrra
sounden Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 (redigerat) Hehe.. Man hör ju vart Snook har använt för gitarrist /gitarrljud till "Mr Cool". Han måste ju ha samplat din låt 😄 Redigerat 6 september 2005 av sounden
Vallhagen Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Skall det vara danbands-HIT eller dansband-SHIT?? 😉😄 Music For Them Asses
Wille Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Världens bästa rim: "i ur och skur och dur" 😛 hahahahaha. Vad gör man inte när man inte hittar ord! JAG HÅLLER PÅ MED BIDRAG 4 just nu .. (19:16 tisdag 6/9) /Perrra I'm waiting! 🙂😉
Jocke Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Världens bästa rim: "i ur och skur och dur" 😄 hahahahaha. Vad gör man inte när man inte hittar ord! JAG HÅLLER PÅ MED BIDRAG 4 just nu .. (19:16 tisdag 6/9) /Perrra I'm waiting! 😎 Ja, du ligger två back nu va? 😄
trancer Postat 7 september 2005 Trådstartare Postat 7 september 2005 Helvete.. jag har fått jobbat över 2 dagar på jobbet nu.. sjukt mkt att göra. MEN .. Jag har påbörjat den 4:e .. det blir mer rocknroll =) Kanske hinner lägga upp nåt i morron puss & kram mina dansbandsvänner! /roger
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.