Twilight_Zound Postat 8 april 2004 Dela Postat 8 april 2004 Har testat köra Soundblaster Live 5.1 Platina med Wind XP HomeEdition. Detta har fungerat väldigt dåligt. Provade tanka hem lite updateringar från kortets hemsida men då får jag bara problem med Ingångarna på fråntpanelen. Finns det någon som har mer erfarenheter av detta? Och som kanske har löst problemet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
novation (oregistrerad) Postat 8 april 2004 Dela Postat 8 april 2004 Har testat köra Soundblaster Live 5.1 Platina med Wind XP HomeEdition.Detta har fungerat väldigt dåligt. Provade tanka hem lite updateringar från kortets hemsida men då får jag bara problem med Ingångarna på fråntpanelen. Finns det någon som har mer erfarenheter av detta? Och som kanske har löst problemet? Har du provat drivrutinerna från www.kxproject.com istället? 🙂 De funkade mycket bra för mig när jag hade SB-kort.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 9 april 2004 Trådstartare Dela Postat 9 april 2004 Har lite problem med MIDI kontrollen när det gäller kX. Får inte upp några alternativ i kX alternatuven, eller så hittar jag dom inte.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wollibolli Postat 9 april 2004 Dela Postat 9 april 2004 Vadå för MIDI, finns ingen MIDI i kx -drivisarna. Du kanske menar Soundfonts ? Om jag inte minns fel finns det en annan tråd där du frågar samma sak? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 10 april 2004 Trådstartare Dela Postat 10 april 2004 Alltså jag menar MIDI ingångarna på Fråntpanelen 😆 Men det har löst sig nu. Man skiter helt enkelt i att installera ljudkortet och kör in kX drivisarna solo. Sen är det bara att tuta och köra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.