Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjena.

Jag är ny här och undrar ifall någon har någon bra site eller något där man kan hitta sångpedagoger. Jag har haft problem med min röst hela förra året och ska komma igång med sjungandet nu igen men behöver en sång pedagog i jönköpings området. Vart finner man dem? priser osv. mvh Yoana.

Redigerat av Yoana
Annons
Postat

Själv gick jag musiklinjen på Södra Vätterbygdens Folkhögskola i Jönköping. Ring och kolla med dem vetja! :rolleyes:

Postat

oh, Okej. tack 😱 Jag började gymnasiet detta året skulle gått musik på Per brahe gymnasiet då. men vart sjuk båda gångerna på Intagningsprovet så jag får gå IVF ett år :rolleyes: skulle tagit sång lektioner där då.

Postat
Själv gick jag musiklinjen på Södra Vätterbygdens Folkhögskola i Jönköping. Ring och kolla med dem vetja! 🙂

Är du från Jkpg? 😮

TILL FRÅGAN:

De lokala muskolorna brukar ju alltid ha en "sånglärare" Kolla med musikskolan där. Annras kan du ju alltid ta en i en angränsande Stad/by

Postat

Ah, okey 😠 Jag vill ha en riktigt proffisionell ^^ så gärna en pedagog. vet en i falköping dit går mitt fritidskort som längst så resa blir ju inga probs.

Å henne känner jag också. men känns ändå jobbigt att behöva åka ända till falköping. :/ så försöker få tag i en här i närheten. hm, aa, jag kan ju kolla på min skola. fråga dem om råd också. tack för tips

JA! självklart bor jag i Jkpg 🙂 fin stad.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.