Fnykis Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Hej! Jag har länge velat ha en hel symfoniorkester i en plugg, gratis. Någon som känner till någon? .:Fnykis
Pluffo Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Jag vet att jag hittade en Soundfont på 200mb förrut som var riktigt bra. Dock så har jag inte lyckats hitta den igen ( + att jag numera har bättre grejer i köpt form ). JS Orchestra någonting har jag för mig att den hette. Det är bara att ge sig ut och leta 🤪
Danabacken Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 (redigerat) Jag har faktiskt hittat en skitbra röst- och körbank på 1.22 gb, Symphony of Voices! Det finns säkert på internet nånstans att ladda ner, och den är iaf jag nöjd med! 😉 (Fast den funkar ju bara till Reason, och du använder ju FL, så det är kanske inte till så stor hjälp 😱 ) Redigerat 4 september 2005 av Danabacken
Fnykis Postat 4 september 2005 Trådstartare Postat 4 september 2005 Jag vet att jag hittade en Soundfont på 200mb förrut som var riktigt bra. Dock så har jag inte lyckats hitta den igen ( + att jag numera har bättre grejer i köpt form ). JS Orchestra någonting har jag för mig att den hette. Det är bara att ge sig ut och leta 😱 Tack för tipset! Ska börja leta! 😉 .:Fnykis
Fnykis Postat 4 september 2005 Trådstartare Postat 4 september 2005 Jag har faktiskt hittat en skitbra röst- och körbank på 1.22 gb, Symphony of Voices! Det finns säkert på internet nånstans att ladda ner, och den är iaf jag nöjd med! 😉 (Fast den funkar ju bara till Reason, och du använder ju FL, så det är kanske inte till så stor hjälp 😱 ) Jo, jag använder FL men ska försöka mej på Cubase men inte Reason. Tack i alla fall! .:Fnykis
Jocke Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 (redigerat) Jag har faktiskt hittat en skitbra röst- och körbank på 1.22 gb, Symphony of Voices! Det finns säkert på internet nånstans att ladda ner, och den är iaf jag nöjd med! 😉 (Fast den funkar ju bara till Reason, och du använder ju FL, så det är kanske inte till så stor hjälp 😱 ) Är ingen orkesterplugg, är inte gratis ($499) och funkar inte bara till Reason. 😱 Sorry Danne, bara jävlas lite. Edit: Glömde länken. Redigerat 4 september 2005 av Jocke
Pluffo Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Jag har faktiskt hittat en skitbra röst- och körbank på 1.22 gb, Symphony of Voices! Det finns säkert på internet nånstans att ladda ner, och den är iaf jag nöjd med! 🙂 (Fast den funkar ju bara till Reason, och du använder ju FL, så det är kanske inte till så stor hjälp ) Är ingen orkesterplugg, är inte gratis ($499) och funkar inte bara till Reason. 😄 Sorry Danne, bara jävlas lite. 😄 Haha! Va fan 😱 Tipsar du om piratvara eller har du bara inte fattat att du fått hem en piratversion? 😄
Majken Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Ska ni snacka om piratgrejer på forumet så måste ni göra på rätt sätt! http://www.talklikeapirate.com/howto.html Ta lärdom, pojkslynglar! 😉 /Majken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.