trancer Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Den Sommaren ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Dansband LÅTLÄNGD: 3:50 TEXT/MUSIK:Marcus Persson (Perrra) PRODUCENT: Marcus Persson (Perrra) INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: MP3 STORLEK: 5.4MB STATUS: I SKIVHANDELN!! Your browser does not support the HTML5 audio tag HA HA HA ! Enda jag kan säga om detta! Jag frågade på forumet angående en DRAGSPELS VST plugin! Och jag hittade en gratis, och bestämde mig för att göra det jag ville göra. En härlig underbar kärleks dansbandslåt med just dessa pluggar. Så jävla roligt att göra låten så ni anar inte! och texten hittade jag på på 5 minuter.. som jag sagt innan, dansband är LÄTT det lättaste att göra, både text/musik mässigt. "KOM IGEN NU ROGER säger jag i låten, det är alltså en påhittad dragspelsnisse som är kung i orkestern" 😱 Lyssna o NJUT! Redigerat 3 september 2005 av trancer
hegobald Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 *haha* Ja ok... Skicka in den som demo på nån lokal SR kanal.. Blir garanterat en hit på lokala P4 ska du se.. Förresten var hitta du din dragspelplugg?? den lät riktigt ok ju 😱
Pluffo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Woho! Next hit på pansionärsfesten! RING BINGOLOTTO! 😱😱😆
Pluffo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Och så tar vi en till: BWAHAHAHAHA! It´s on now! 😱
trancer Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 haha.. ja... helt sjukt intressant musikslag alltså . Har nog aldrig skrattat så mkt .. jag gjorde låten live inför en massa folk som lyssnade på (radio) när jag tillverkade den . fick rolig respons då också. kul att ni gillade den! lär göra fler av denna kalibern! Dragspel rules /Perrra
trancer Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Och så tar vi en till: BWAHAHAHAHA! It´s on now! 😛 Du verkar tyckt om den iaf 🙁 hoho
Strukt Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 HAHA! Ja kom igen nu roger! ROGER! jag vill höra mer referenser till en roger som inte finns 😉 Förstår att du gjort låten med glimten i ögat? Isåfall är det riktigt bra gjort hehe 😎
trancer Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 HAHA! Ja kom igen nu roger! ROGER! jag vill höra mer referenser till en roger som inte finns 😏 Förstår att du gjort låten med glimten i ögat? Isåfall är det riktigt bra gjort hehe 😛 haha.. Ja givet med glimten i ögat.. Men jag funderar på att släppa 10st låtar av denna typ 😎 Jag tycker musiken är så sjuk och så patetiska texter så det blir ironiskt istället .hahaha... Så därför tänkte jag köra 😉 /Perrra
gol Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Vad ska man säga! Den var väl bra, men inte lika bra som Vacker.
trancer Postat 4 september 2005 Trådstartare Postat 4 september 2005 Vad ska man säga! Den var väl bra, men inte lika bra som Vacker. 😄 hahaha
Wille Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Är detta Roger, månne? Man kan tro det men Roger e lite yngre! Detta e Roger! 🙁 Östergarn- Gammelgarns folkdanslag dansade till Roger Lindströms dragspel och Ingemar Nyströms gitarr.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.