AstReam Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 hej! kan vara så att jag skriver i fel avdelning nu 😠 men hursomhelst; jag önskar mig så många tips som möjligt på gratis trumloopar. jag är alldeles för lat och tycker det verkar alldeles för komplicerat att programmera trummor själv i cubase 🙂 Tack på förhand=) //Astream
Neosus Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 googla: lazy bastard 😎 Mike Wilson is a lazy bastard.
AstReam Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 o ja! där fanns en hel del! tack så mkt djhex! tack så mkt för upplysningen...hmmm..grahn o pluffo! har ni fler sådana favoritställen där ni grejjar loopar!?
Pluffo Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 (redigerat) Gå och köp dig Dance Ejay eller nått ( typ Markoolio edition )...Där får du jättemycket loopar och du lär hitta skiten för en tia i någon obskyr reakorg på Åhlens. Redigerat 3 september 2005 av Pluffo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.