Jump to content
Annons

PlayStation Portable


MarcusRombo (oregistrerad)

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

Mötte en polare på stan igår som hade skaffat sig en sån där. Fy fan vilken grej! Vilken jävla bild, helt fett! Funderar på att sälja min TV och köpa en sån där istället! 😉

På ljudsidan fanns det väl lite mer att önska, men skulle inte ljudet passa är det ju bara att plugga in ett par lurar. Kollade dock aldrig om det var vanlig 3,5mm eller om det var någon specialkontakt gjord endast för att tjäna lite extra pengar.

Prylen verkar iaf jävligt nice och inte speciellt dyr.

Psp

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Wipeout Pure. Min anledning att skaffa en :rolleyes:

Sen hanterar den MP3 så det är blir den som musikspelare istället för en ipod för mig. Billigare är den med.

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Wipeout Pure. Min anledning att skaffa en 🙂

Sen hanterar den MP3 så det är blir den som musikspelare istället för en ipod för mig. Billigare är den med.

Frånsett att Ipod har 80ggr mer minne då 😉

Och? Fö fanken jag har inte ens tillräckligt med musik i min burk för att till hälften fylla en 20 gigs ipod. Vem orkar ha en låtlista som håller på i ett par veckor? 🙂 Så mycket lyssnar jag aldrig när jag är ute med bärbar spelare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wipeout Pure. Min anledning att skaffa en 🙂

Sen hanterar den MP3 så det är blir den som musikspelare istället för en ipod för mig. Billigare är den med.

Frånsett att Ipod har 80ggr mer minne då 😛

Och? Fö fanken jag har inte ens tillräckligt med musik i min burk för att till hälften fylla en 20 gigs ipod. Vem orkar ha en låtlista som håller på i ett par veckor? 😄 Så mycket lyssnar jag aldrig när jag är ute med bärbar spelare.

Varför gjorde du jämförelsen från början nu då?

Ungefär som att säga...Bra, den här nya cykeln kan ersätta min Ferarri.

För övrigt handlar det om valfrihet och att slippa plugga in spelaren i datorn varje dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade planer på en Ipod men man får väll ändra sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min flickväns bror importerade en PSP från Kanada i somras. 😄

Snygg grafik!! Fast Wipeout blev lite svårt. Darrar man till på handen rör sig ju hela skärmen. Kanske därför jag föredrar stora konsoller 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hade planer på en Ipod men man får väll ändra sig.

Det gör du rätt i....För i ärlighetens namn så är den rätt sugig 😱

Jag har alltid velat ha en. Men mest för att den är snygg liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...