Nikolaus Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 (redigerat) Nu har min flickvänn Anneli äntligen fått ihop en ny artistsida åt mig. Hur tycker ni imagen passar till musiken? Hur fungerar sidan för er med andra/udda webläsare? NEITCHO.COM Redigerat 3 september 2005 av Nikolaus
Dagon Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Det ser väl inte så tokigt ut, men några snabba synpunkter: * Håll er till konventionerna - ha navigeringen till vänster och inte i mitten. * Kombinationen ljusgrått och lila är inte så himla läslig - speciellt inte med ett pinstripe mönster inblandat. * Kul med rejält med bilder. * Layout-stuket är ganska snyggt och funkar ihop med musiken. Fast det ger mig lite vibbar av schlager och annat elände 😛 Lite mer glatt än allvarligt. * Flashbiten är onödig. * Öppna inte nya fönster för valen i navigeringen - det är ju samma webbplats hela vägen. Hoppas det är till någon hjälp.
MusicGene Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 - texten är svårläst på vissa ställen (t.ex menyn) och sidan ger inget proffesionellt intryck. + du har en bra sångröst
The Edge Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Är din T-shirt köpt på H&M? 😛 Tror jag har en likadan... Hel ok sida annars. Tyckar bara att du borde ändra färgerna så man ser texten bättre.
Nikolaus Postat 3 september 2005 Trådstartare Postat 3 september 2005 Tack för att ni har tagit er tid med synpunkter! Ang. tröjan så har du helt rätt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.