Sebskater (oregistrerad) Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Jag är en blandad dj och mc men problemet är att jag e kass på att skriva texter. Nice om någon kan och vill hjälpa mig med detta lilla problem! 😉 adda min msn sebskater@hotmail.com för mer info, tackar på förhand
emelpee Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 En mc som inte skriver sina egna texter är ingen mc. Skriv, skriv, skriv så blir du bra en vacker dag.
hammagrella Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Ämen okej då, här har du en text helt gratis: Aha, aha, hmmm, hmmm, ye - ye - ye Ha - dom tittar på mig men inte fattar dom nåt Att jag är den coolaste killen som på trottoaren gått (aha lyssna på honom) Ni jiddrar skit och ni saknar all respekt Kolla in när jag själv tjatar så fattar ni direkt Att jag pratar fortare än dom på radiosporten Aha, jag tror ni fattar, jag är av den där sorten Ingen rappar bättre än jag och det är mitt budskap (lyssna på mannen, han har reeett!) Det tycker också alla brudar som sitter här på mitt lastbilsflak (aha, aha, riiiispekt) Melodi: loopa typ introt till Stairway to heaven och lägg på en fet kick
lavrell Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Ämen okej då, här har du en text helt gratis: Aha, aha, hmmm, hmmm, ye - ye - ye Ha - dom tittar på mig men inte fattar dom nåt Att jag är den coolaste killen som på trottoaren gått (aha lyssna på honom) Ni jiddrar skit och ni saknar all respekt Kolla in när jag själv tjatar så fattar ni direkt Att jag pratar fortare än dom på radiosporten Aha, jag tror ni fattar, jag är av den där sorten Ingen rappar bättre än jag och det är mitt budskap (lyssna på mannen, han har reeett!) Det tycker också alla brudar som sitter här på mitt lastbilsflak (aha, aha, riiiispekt) Melodi: loopa typ introt till Stairway to heaven och lägg på en fet kick haha! Det är en solklar hit Hamma 🙂 skicka in till Idol 2005 juryn så kan dom ha den som vinnarbidrag, spöar ju "dreams are coming true" med hästlängder. Vem är Jörgen Elofsson förresten? 😉
Pellesnusk Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Ämen okej då, här har du en text helt gratis: Aha, aha, hmmm, hmmm, ye - ye - ye Ha - dom tittar på mig men inte fattar dom nåt Att jag är den coolaste killen som på trottoaren gått (aha lyssna på honom) Ni jiddrar skit och ni saknar all respekt Kolla in när jag själv tjatar så fattar ni direkt Att jag pratar fortare än dom på radiosporten Aha, jag tror ni fattar, jag är av den där sorten Ingen rappar bättre än jag och det är mitt budskap (lyssna på mannen, han har reeett!) Det tycker också alla brudar som sitter här på mitt lastbilsflak (aha, aha, riiiispekt) Jag bjuder också på en text: Ahh-hah! Yeah Representin Brooklyn Queens Long Island, Manhattan Bronx The Rugged Lands of Shaolin Niggaz from Virginia, Atlanta Our boys in Ohio comin through with the crazy, why-oh why-oh Yo, niggaz from The Source My man Kelly Moon from the GAVIN Rod Strickland, Jason ? and yeah true, true, my nigga ? it's goin down boy We ain't nuttin ta f**k wit The whole Texas mob, the Chicago mob Niggaz from Detroit, f**kin California squadron comin through knahmsayin? The whole f**kin West coast to the whole East, niggaz from D.C. Down in Maryland, all the way over there in Morgan State Wu-Tang Clan ain't nuttin ta f**k wit all over the whole f**kin globe, comin through boy Peace to the f**kin Zulu Nation Peace to all the Gods and the Earths, word is bond Wu-Tang slang, choppin heads boy It ain't safe no more! Peace..
Antevante Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Eller så snor du: "Kärleken kommer genom fönstret.........." Eller inte kanske
Linus Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 ...och där råkade vi skrämma iväg Sebskater från forumet? 😏
Antevante Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 ...och där råkade vi skrämma iväg Sebskater från forumet? 😏😆 Ja, det kan vara sant. Måndagar är tuffa för oss alla
karl Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Ämen okej då, här har du en text helt gratis: Aha, aha, hmmm, hmmm, ye - ye - ye Ha - dom tittar på mig men inte fattar dom nåt Att jag är den coolaste killen som på trottoaren gått (aha lyssna på honom) Ni jiddrar skit och ni saknar all respekt Kolla in när jag själv tjatar så fattar ni direkt Att jag pratar fortare än dom på radiosporten Aha, jag tror ni fattar, jag är av den där sorten Ingen rappar bättre än jag och det är mitt budskap (lyssna på mannen, han har reeett!) Det tycker också alla brudar som sitter här på mitt lastbilsflak (aha, aha, riiiispekt) Melodi: loopa typ introt till Stairway to heaven och lägg på en fet kick 😄😛😆😆 Begåvat 😆😆
Sebskater (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Tack så jävla mycket för att ni hjälper mig det upp skattar jag. 😄
Retur Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Asså, vill inte vara den som trampar på tår, jag är den som stampar på lår. Ska du vvara DJ/ proddare ska du söka rappare, ska du vara Mc så ska du skriva och kicka texter och då söka beats. En rappare söker inte efter texter nån annanstans än i skallen tyvärr. Men kul att du kör./ Retur av www.OkunskapR.tk <---- Hiphop, med både beats, rapp och text. 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.