Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Tänkte lägga in en bild på mitt ex och skriva SNÅL! Men så hade jag visst raderat alla... LÅL! 😎
Linslusen (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 (redigerat) Tänkte lägga in en bild på mitt ex och skriva SNÅL! Men så hade jag visst raderat alla... LÅL! 😎 ...jag fattar inte... LÅL? Men så är jag ju ny på detta... Redigerat 7 september 2005 av Linslusen
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Tänkte lägga in en bild på mitt ex och skriva SNÅL! Men så hade jag visst raderat alla... LÅL! 😎 ...jag fattar inte... LÅL? Men så är jag ju ny på detta... Laf Åut Laud tror jag han menar.....
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Ja de gör jag...vart ju tvungen å skaffa fram nånting som rimmar på Skål 😎
Linslusen (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Tänkte lägga in en bild på mitt ex och skriva SNÅL! Men så hade jag visst raderat alla... LÅL! 😄 ...jag fattar inte... LÅL? Men så är jag ju ny på detta... Laf Åut Laud tror jag han menar..... aha 😎
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Ja de gör jag...vart ju tvungen å skaffa fram nånting som rimmar på Skål 😄 Mål?
Per_a_55 Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Bål 😎 Båll stavas med två l (och uttalas precis som SCHKÅLL så det rimnmar ändå)
browno Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 (redigerat) Guldfiskskål! Edit: Ser nu att fiskjäveln är död, hoppas jag inte förstörde den glada stämmningen nu... 😉 Redigerat 8 september 2005 av browno
Neosus Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Guldfiskskål! Edit: Ser nu att fiskjäveln är död, hoppas jag inte förstörde den glada stämmningen nu... 😉 HAHAHAHA 😆😆 ..förlåt att jag skrattar. 😱
Jocke Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Lyxföremål. (Hej Per A!) Nä, nu får jag ge nån annan chansen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.