MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Ikväll skålas det inte. Men imorgon. Då jävlar!
Cloudsurfer Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Ikväll skålas det inte. Men imorgon. Då jävlar! Word! imorrn ska jag bli apfull
®offe Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Jamen precis! Skål. Och ha en bra dag!! Miss you already ! 😄 ®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®offe
hegobald Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Fanken out of rötjut..😄 Hmm.. Undrar om jag ska öpna vitvinspavan jag egentligen ska ge tillbaks till grannen.. hmm.. 😎 Skål i alla fall!!! 😄
MusicGene Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 fan, det var gött med ett par öhl såhär en måndagskväll!
Per_a_55 Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 fan, det var gött med ett par öhl såhär en måndagskväll! tisdag med 😏
Danabacken Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Skål igen! (Med ett glas kolsyrat vatten, med lite apelsin-, päron- och passionsblandsaft i!) mmmmm! 🙁
Linslusen (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Tänkte lägga in en bild på mitt ex och skriva SNÅL! Men så hade jag visst raderat alla...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.