Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag funderar på att införskaffa en Musicxpc någon som testat denna dator? Jag har fått kolla lite på det första X:et som släpptes i Sverige och det värkar grymt lovande.

Annons
Postat (redigerat)

Mm men dom har inte satt nått pris än va?

EDIT: Jo det har dom: Kr 13695.00

😛

Redigerat av Utan Namn
Postat
Jag funderar på att införskaffa en Musicxpc någon som testat denna dator? Jag har fått kolla lite på det första X:et som släpptes i Sverige och det värkar grymt lovande.

Jag har också läst om Music XPC och det är ju den som är som en kub, vilket underlättar om du är ute och reser eller vill transportera den så är det kanon. Det finns ju ett annat grymt alternativ till denna Music XPC och det är ett företag som heter AUDIOMASTER från Örebro som har tagit fram en liknande CUBE. Den är också väldigt kraftfull och är lika smidig att ha med sig och den tar ingen plats i studiomiljö som alla andra stora rackhyllor kan göra.

www.audiomaster.net eller .se och där kan du gå in och kolla läget.

Ha en glad påsk!

Fred

Postat

Ser trevlig ut, men den har ju bara en PCI-plats (åtminstone kub-modellen). Känns lite begränsande om man vill ha in ljudkort och/eller DSP-kort av något slag. Å andra sidan finns en del externa möjligheter.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.