tommy Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 http://www.digidesign.com/products/mbox2/ Detta var ju typiskt.. Beställde M-Powered i måndags och idag ser man detta på Digidesigns hemsida 😄 Frågan är om man ska ångra beställningen.. Någon som sitter på info när man kan börja beställa Mbox 2?
Pluffo Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 (redigerat) Men USB 😄? Jag hoppas för allt i välden att det är USB 2.0 vi snackar om här. Eller hoppas och hoppas. Jag ska inte köpa chabraket. Redigerat 2 september 2005 av Pluffo
wonderboy Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Men USB 😉? Jag hoppas för allt i välden att det är USB 2.0 vi snackar om här. Eller hoppas och hoppas. Jag ska inte köpa chabraket. Du e la för go´, Gruffo! Det lyser allt igenom hur engagerad och förälskad Du egentligen är i produkter från Digidesign. Sen kommer Du på att Din "image" är att hacka på dem bara för att Du hade en dålig dag varje gång Du skulle få igång Din M-box! Puss!
Pluffo Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 (redigerat) USB type B socket (v. 1.1) Haha! Är det inte skönt att se sina fiender gräva sin egen grav? 😉🙂😄 Wonderboy...du måste vakna upp och se sanningen. Redigerat 2 september 2005 av Pluffo
L.C Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 USB type B socket (v. 1.1) Haha! Är det inte skönt att se sina fiender gräva sin egen grav? 😉🙂😄 LOL!!! Men jag kan hålla med. Fattar inte vad dom sysslar med när nästan alla tillverkare kör på USB 2.0 numera på externa grejer. Go M-Audio 🙂
Björn Olsberg Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Diskutera nyheten här. Flyttade de inlägg jag kunde dit.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.