Strukt Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 * LÅTNAMN: Reaching * ARTIST/GRUPP: Strukt * GENRE: Melodic Trance * LÅTLÄNGD: 3:09 [Radio Edit] * KOMPOSITÖR: Strukt * PRODUCENT: Strukt * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 3.9MB * STATUS: FÄRDIG! Detta var mer ett experiment med att försöka förstå hur compressors och liknande fungerar, jag vet vad det är för något och vad dom skal göra, men jag har bara inte lärt mig använda dom ordentligt. Det blev iallafall en låt av detta. Jag försökte mastra låten så inte basen duckar för mycket eller släpar efter, eller hämtar andan... hehe, ni fattar nog. Ljuden kanske inte är dom bästa men kommentarer uppskattas gärna 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag vill ha en virus....
Nelerion Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Jag tycker det är en skön slinga du har skapat men Basen är på tok för mesig för att helheten skall göra ett gott in- tryck. Mer bas - Det skall kännas i bröstet när den slår till.
Valdez Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Låter fint!..kan hålla med om att basen ska fram! .... Gillar pianodelen o stråkarna... 😄
Strukt Postat 2 september 2005 Trådstartare Postat 2 september 2005 Så basen blev för tam ändå? ja, hmm... okay. Jo jag hör att det märks väl vid 1:55 när låten går igång, den tappar nog lite tyngd. Bra! där har jag något mer att förbättra mig på 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.