amillojo Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 (redigerat) LÅTNAMN:Moi je chante ARTIST/GRUPP:Emmano GENRE:ethno pop LÅTLÄNGD:3.08 KOMPOSITÖR:Amil Lojo PRODUCENT:Amil Lojo EV. MEDVERKANDE:Emmano INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 128 STORLEK: 2,87 mb Hej till er allihopa! Jag jobbar med musik lite överallt men främst i Bosnien och det skulle vara kul att höra lite av era åsikter om den låten och mixen...Kom gärna med förslag, tack... Redigerat 1 oktober 2005 av amillojo
hegobald Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Halloj.. Ok. lite tips då.. Först och främst det var en trevlig låt med bra sång och nivå på sången samt soundet på sången. 😉 Men.. Kompgitarren låter burkigt och i ofas (väldigt irriterande sound faktiskt).. Har du tagit en kompgitarr och dubbat spåret till vänster resp. höger kanal eller??? Du borde spela in dom var för sig i stället. Basen.. Tja.. just det var är basen? 😳 Den mix du har på basen just nu saknar totalt botten.. Bara ett mellanfrekvent knorrande. Annars var detta en trevlig låt.. Bra jobbat och det låter tight och proffsigt. 😛
amillojo Postat 1 september 2005 Trådstartare Postat 1 september 2005 tack för råd! jag ska försöka mixa den igen...Bas är jag inte heller nöjd med...
hackeman Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Har inget att tillföra ang mixen utöver hegobalds feedback (sitter i billiga lurar), ville bara säga att det var en riktigt schysst låt! 😉
amillojo Postat 1 september 2005 Trådstartare Postat 1 september 2005 Tack Hackeman! Jag skulle gärna vilja höra fler åsikter...
MusicGene Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Jag blev riktigt förvånad. Proffsig sångare. Fint luftig mix. Tycker refrängen är lite för svag. Mellanspelen är det coola med låten. Hade passat i Frankrikes motsvarighet till melodifestivalen.
Drik Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Skönt stuk 😉 Riktig bra sång! Låter proffsigt 🙂 Mer bas dock som sagts tidigare, fast låter helt klart kanon detta!
remidjen Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Låter kanon! Instämmer med föregående tipsare om basen; verkligen inget fel på spelet men de lägre frekvenserna verkar ju totalt bortklippta. Mycket trevligt med sång på franska; ett underskattat språk för musik då stavelserna är så jämna och "taktfasta". 😉
Valdez Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Håller med de andra här om att basen hörs knappt...men annars är det en fin låt och bra sång!....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.