Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag söker en ganska skrikig sångare för refränger, en rappare, en trummis,en bassist, en gitarrist och kanske en låtskrivare och DJ.

Jag har gjort en låt, men det är bara midifiler alltihopa, så det skulle vara roligt om man kunde få höra hur den låter på riktigt. Jag har jobbat med Cubase och Reason.

http://media.putfile.com/Tihi

Jag hade tänkt mig att man kunde spela in var för sig och sen mixar nån ihop dom.

PS: Jag har gjort en text, men det är inte min starka sida så om det finns nån textskrivare därute kan du görna höra av dig.

MVH//Richard Rönnklint

Annons
Postat
Jag söker en ganska

skrikig sångare för refränger,

en rappare,

en trummis,

en bassist,

en gitarrist och kanske

en låtskrivare

och DJ.

Vad är det du inte söker ?

För det andra verkar Ljudfilen inte fungera ..

Jag har gjort en låt, men det är bara midifiler alltihopa

Varför inte Bounca ned den så att folk får höra den och

bilda sig en uppfattning om dom vill samarbeta med dig ?

Postat
Vad är det du inte söker ?

En operasångare och blockflöjtare.

Det är skumt för filen funkar för mig. Jag ska försöka fråga nån polare om en server att lägga upp den på. Återkommer med det.

Postat (redigerat)

Så ny länk uppe nu:

Redigerat av Rojk
abnormalbrain (oregistrerad)
Postat

Jag måste säga att låten är inte bra... Gör någonting som är lika bra som linkinpark eller bättre, och jag skall "överväga" att vara med.

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Vad ska du med Dj'n till?

Han ska väl lägga lite apfräscha cuts. Det är ju väldigt Linkin Park.

Postat
Vad ska du med Dj'n till?

Han ska väl lägga lite apfräscha cuts. Det är ju väldigt Linkin Park.

Förlåt, har inte nån stenkoll på Linkin Park 🙂

Postat
Jag måste säga att låten är inte bra... Gör någonting som är lika bra som linkinpark eller bättre, och jag skall "överväga" att vara med.

Slipp om du inte vill då. Jag undrade bara om nån liten ängel som ville ha roligt och spela in en låt för min skull, inget annat. Att vissa inte gillar den kan jag leva med.

Scrathen är sample som jag spelar upp i DR.Rex ifrån Reason.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.