Sonnert Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 (redigerat) Om 45 minuter åker jag från Alingsås till Landvetter för att åka till Bulgarien en vecka. kommer bli svårt att hålla sig ifrån forumet så fort jag ser ett internetcafé, men jag ska försöka stå emot. ha det bra. vi ses Redigerat 15 september 2005 av dedacia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Ta det lugnt & ha det bra Peter! Drick en billig öl åt mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Ha det gott, o kom snart tillbaka! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Shop 'til you drop! ...finns mycket billigt piratgrejsimojs i Bulgarien. 😠 ...och Sunny Beach har ofta schyssta vågor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 15 september 2005 Trådstartare Dela Postat 15 september 2005 (redigerat) sunny bitch va helt ok. det va stora vågor en dag (röd flagg) fast badvakterna va löjligt nojjiga, dom kom rusande, visslandes i rave-visselpipor så fort man gick ut och doppade sig till knäna (ingen överdrift). väldigt synd! öl på krogen: 5 kr en juste middag med öl på kvällen: högt räknat 40 kr hamburgare : 10 - 15 kr pringles: 35 kr !!! 😛 Redigerat 15 september 2005 av dedacia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 september 2005 Dela Postat 15 september 2005 öl på krogen: 5 kren juste middag med öl på kvällen: högt räknat 40 kr hamburgare : 10 - 15 kr pringles: 35 kr !!! 😛 Tjosan, lustiga priser. Låter lite som varmkorven som ska säljas på Normalmstorg för 999:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 Låter ändå som det var rätt trevligt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 16 september 2005 Trådstartare Dela Postat 16 september 2005 forts: 30 kr för ett knogjärn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 forts:30 kr för ett knogjärn i nyllet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 forts:30 kr för ett knogjärn Knogrjärn... Minnen från GTA 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 forts:30 kr för ett knogjärn Knogrjärn... Minnen från GTA 😳 Jag vet inte vilken kommentar som är mest skrämmande. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 forts:30 kr för ett knogjärn Knogrjärn... Minnen från GTA 😳 Jag vet inte vilken kommentar som är mest skrämmande. 😄 Gta är ju inte skrämmande 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 20 september 2005 Trådstartare Dela Postat 20 september 2005 Jag vet inte vilken kommentar som är mest skrämmande. det är lugnt... jag vågade inte köpa ändå. inte så kul att åka fast för olaga vapenimport Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 öl på krogen: 5 kren juste middag med öl på kvällen: högt räknat 40 kr hamburgare : 10 - 15 kr pringles: 35 kr !!! 😛 Detta innebär att din kost innehåller enbart bira och hamburgare då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 20 september 2005 Trådstartare Dela Postat 20 september 2005 Detta innebär att din kost innehåller enbart bira och hamburgare då? hamburgarna där nere va sjukt goda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.