Micke H Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 Nu ser jag, det tog ett tag innan det bytte. Härmapa! 😄
Christofer Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 Nu ser jag, det tog ett tag innan det bytte. Härmapa! 😛 Japp, jag älskar du ju 😄
Neosus Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag Oj förlåt. Fel tråd... 😄
Danabacken Postat 18 maj 2006 Postat 18 maj 2006 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag Oj förlåt. Fel tråd... 😄 You go, Grahn! 😛 Skön dialekt du har! eller? 🙂 Redigerat 18 maj 2006 av Danabacken
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 (redigerat) Hhhhnnngggh... HhhhnnnNNNNNNGHDÈSÀGÅFÖRHELV... ZSSWWFINGFLADÖRPHFONZAPPFLPDHT! Puh.. Äntligen frisk luft alltså... Det gick ju inte att ha den där latexhistorien på sig längre... Varmt som f*n.. Får se till vintern kanske... Ahh. Ja, så ser jag ut utan... Ja, hojt, då... Redigerat 24 maj 2006 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Är det där du, DoL? 😉 Jomenvisstserru. Halloweenfest ett antal år sedan... Ja, djävlar...
mornel Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Är det där du, DoL? 😉 Jomenvisstserru. Halloweenfest ett antal år sedan... Ja, djävlar... Kingig sminkning! Men inte till vardags va? 😉
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Är det där du, DoL? 😄 Jomenvisstserru. Halloweenfest ett antal år sedan... Ja, djävlar... Kingig sminkning! Men inte till vardags va? 🙂 😄 Näeh 😄 Inga Lordi komplex här inte! 😆
Overkill Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Är det där du, DoL? 😆 Jomenvisstserru. Halloweenfest ett antal år sedan... Ja, djävlar... Kingig sminkning! Men inte till vardags va? 🙂 😄 Näeh 🙂 Inga Lordi komplex här inte! 😆 😄 ATt någon vågar nuppa med dig när du ser ut sådär 🙁
Dark Of Light Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Är det där du, DoL? 🙁 Jomenvisstserru. Halloweenfest ett antal år sedan... Ja, djävlar... Kingig sminkning! Men inte till vardags va? 🙂 😎 Näeh 🙂 Inga Lordi komplex här inte! 😮 😄 ATt någon vågar nuppa med dig när du ser ut sådär Man tar de bakifrån med en svart sopsäck över huvudet, de blir alldeles galna.
Micke H Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 Lynxo man ser dig ju knappt 🙂 Jag vet, jag ville behålla "mystiken"... 😉🙂
Emil Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Är det nån som vill hjälpa mig med min avatar, photoshop kan inte göra så små filer som krävs så det vore schysst om nån kunde fixa ner en bild till rätt storlek åt mig 😳
Micke H Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Är det nån som vill hjälpa mig med min avatar, photoshop kan inte göra så små filer som krävs så det vore schysst om nån kunde fixa ner en bild till rätt storlek åt mig 🙁 Jovisst går det i Photoshop. Om du klickar på Spara för webben, så kan du sedan välja vilken kvalité du vill ha på bilden, vilket givetvis påverkar storleken. 🙂 Men annars skulle jag inte ha någonting emot att hjälpa, om det fortfarande inte går. 😉
Emil Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Är det nån som vill hjälpa mig med min avatar, photoshop kan inte göra så små filer som krävs så det vore schysst om nån kunde fixa ner en bild till rätt storlek åt mig 🙁 Jovisst går det i Photoshop. Om du klickar på Spara för webben, så kan du sedan välja vilken kvalité du vill ha på bilden, vilket givetvis påverkar storleken. 🙂 Men annars skulle jag inte ha någonting emot att hjälpa, om det fortfarande inte går. 😉 Tack 😄 , har bara provat spara som förut och då kan inte en fil bli mindre än 31k. Nu funkar det ju iaf.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.