Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 370
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
<--- NY!

edit: såg den nu 🙂

Redigerat av Danabacken
Postat
Egghuvudet startade ju en tråd så jag kände mig tvingad till att byta 🙁

😉

Katla (oregistrerad)
Postat

Ny avatar här med. Fast den ska nog ändras snart igen. Blev inte så nöjd. 😄

Katla (oregistrerad)
Postat
😄

Tack. 😱😮

Nu har jag bytat igen och tror att jag ska vara arg ande ett tag. Han är med i Ducktales till NES om nu någon minns. 😆

Postat
:rolleyes:

Tack. :rolleyes:🙂

Nu har jag bytat igen och tror att jag ska vara arg ande ett tag. Han är med i Ducktales till NES om nu någon minns. 😄

😮🥰 :wub:

:rolleyes:

Postat

hojt.. fozzie the bear.. sägs att jag e lik honom.. 😆

• 2 veckor senare...
Postat
lite mindre skägg i bild.. å mer nyckelharpa...

Så mörk bilden är! 🙂

• 2 veckor senare...
Postat

Jag har blivit lite filosofisk på gamla dar, och tänkte spegla det i min avatar. 😄

Med andra ord: hojt! Men om jag hojtar i en skog, och har stora, feta öronproppar, finns det då något ljud? 😳

Postat
Jag har blivit lite filosofisk på gamla dar, och tänkte spegla det i min avatar. 🙂

Med andra ord: hojt! Men om jag hojtar i en skog, och har stora, feta öronproppar, finns det då något ljud? 😳

Beror på om det EKar... 😄

Postat

Eller om man läser en BOK. Eller om man träffar GRA(H)N! Eller om man ska till BARKaby. Eller om man sitter GRENsle. Eller om det är för GRÄSligt...ska jag fortsätta? 😳

Postat
Eller om man läser en BOK. Eller om man träffar GRA(H)N! Eller om man ska till BARKaby. Eller om man sitter GRENsle. Eller om det är för GRÄSligt...ska jag fortsätta? 😳

Nä, skämten är så TRÄliga, så lägg av på STUBBEN!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.