Fidden Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 (redigerat) Nu har jag också skaffat en avatar. Efter att två utekvällar i rad blivit pekad på och kallad "NÄÄÄÄÄ, OLOF MELLBERG!" så arrangerade jag denna bild. Föreställer mig nickandes en fotboll iklädd landslagströja. Tröjan är påritad och bollen är en rislampa från ikea. edit: En mer utförlig förklaring finns i detta blogginlägget Redigerat 29 januari 2006 av Fidden
Cloudsurfer Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Har skaffat både ny avatar och användarnamn 🙁
Cloudsurfer Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Har skaffat både ny avatar och användarnamn 😕 Ja nu råkade jag byta avatar igen, så nu känner väl inte en jävel igen mig? :S iaf en bild av mig själv den här ggn, får låta den sitta iaf ett år 😄
Danabacken Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 (redigerat) 😕😄🙁 I know who you are, Hex! 😛 Redigerat 31 januari 2006 av Danabacken
Cloudsurfer Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 (redigerat) 😕😄🙁 I know who you are, Hex! 😛 Du är äcklig! 🙂 hur fick du bilden så stor btw? Edit: du kopierade filnamnet lala 🙂 Redigerat 31 januari 2006 av Cloudsurfer
giggsy Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 När jag fyllde 200 inlägg och en (1) IRL tyckte jag det var dags för en avatar (vad nu det ordet betyder)? Låter som nåt från drakar & demoner. Ge mig några hundra inlägg till så ska jag funta på en medlemspresentation också.
Nexustwins Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 (redigerat) Hooooooooojt! - Har en ny avatar, en scratch platta. Plus en ny signatur om någon vill veta ^^ I I I I V Redigerat 8 februari 2006 av xdjs
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 en scratch platta Say what? 🙂 Skivtallrikarna får allt märkligare namn... 🙂
Cloudsurfer Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 en scratch platta Say what? 🙂 Skivtallrikarna får allt märkligare namn... 🙂 Say what, say what? It's all in the family...
Debree Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Nåväl, tänkte försöka bli lite aktiv häromkring igen, så jag byttade. Det är min axel/överarm som nån kluddat på. 😄
Danabacken Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 🙂 FÖLJANDE FEL HITTADESDu har postat ett inlägg med fler smileys än forumet tillåter. Var vänlig ta bort några smileys från ditt inlägg. 🙂
Neosus Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 🙂 FÖLJANDE FEL HITTADESDu har postat ett inlägg med fler smileys än forumet tillåter. Var vänlig ta bort några smileys från ditt inlägg. 🙂 🙂😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.