Eternal Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag har alltid undrat varför Grahn har min farsa som avatar? Grahn kanske är din farsa. ok... varför har Grahn en bild på den som utger sig för att vara min farsa? Fråga din farsa! Jag frågar ju Grahn... min eventuella farsa... annars undrar jag var Grahn fått bilden ifrån... Därför att jag är din farsa. Min teori har bekräftats!
Plancka (oregistrerad) Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag har alltid undrat varför Grahn har min farsa som avatar? Grahn kanske är din farsa. ok... varför har Grahn en bild på den som utger sig för att vara min farsa? Fråga din farsa! Jag frågar ju Grahn... min eventuella farsa... annars undrar jag var Grahn fått bilden ifrån... Därför att jag är din farsa. Det är alltså jag som har tagit bilden?
Plancka (oregistrerad) Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Intressant det här med släktforskning, du är alltså min mor, Eternal?
Plancka (oregistrerad) Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Nu var det ju inte det MINSTA likt han som utger sig för att vara min far... Där ser man... Men tack iaf...
Eternal Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Intressant det här med släktforskning, du är alltså min mor, Eternal? Troligtvis inte. Du får nog söka vidare. Men kolla med Pico han är forumets värsta skvallerkäring, han borde veta vem som är din mor. Eternal 3 - 0 Pico
Pico Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Intressant det här med släktforskning, du är alltså min mor, Eternal? Troligtvis inte. Du får nog söka vidare. Men kolla med Pico han är forumets värsta skvallerkäring, han borde veta vem som är din mor. Eternal 3 - 0 Pico What the... ?! 🙁 Här blir man huggen i ryggen, utan att man märker av det. 😄😄
Eternal Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 (redigerat) Nej du kom på mig! Skit också! Eternal 3 - 1 Pico Redigerat 15 december 2005 av Eternal
Pico Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Nej du kom på mig! Skit också! Eternal 3 - 1 Pico Har inte sovit sen... uhm.. igår.. för trött för att kontra! Eternal 4 - 1 Pico 🙁
Eternal Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Nej du kom på mig! Skit också! Eternal 3 - 1 Pico Har inte sovit sen... uhm.. igår.. för trött för att kontra! Eternal 4 - 1 Pico 🙁 Det är snarare din låga IQ som hindrar dig från att kontra! 5-1 Eller inte... Imorgon när du har sovit får jag se på f*n...
Pico Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Nej du kom på mig! Skit också! Eternal 3 - 1 Pico Har inte sovit sen... uhm.. igår.. för trött för att kontra! Eternal 4 - 1 Pico 🙁 Det är snarare din låga IQ som hindrar dig från att kontra! 5-1 Eller inte... Imorgon när du har sovit får jag se på f*n... Näe, jag är jävligt smart!! 4-7... eller vänta.. 5+1 = 4 och 1-0 = 7?
Eternal Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Har en ny avatar som ni kan se! Blev trött på Luciaskiten nu... Skall snart byta igen har jag planerat.
Eternal Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Så nu har jag bytt igen! Hehe... Undra om ngn hann att se den "gamla"!?
hegobald Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Först vara jag en Love and Peace-Gris, Sen vart jag en tomtekatt.. Men grisar passar mig bättre.. Smile !!! 🙂
hackeman Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Okej, julen är slut. Nähädå. Knut slår julen ut.
mornel Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Okej, julen är slut. Nähädå. Knut slår julen ut. Hur står Knut ut? Jag är färdig för länge sen, han borde veta hut!
Cloudsurfer Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 hojt, nu åkte luvan av och ersattes av en resident evil zombie.
dede Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 I dag har jag suttit 10 timmar på jobb utan något annat att göra än att roa mig med googla på obskyra favoriter. Jag har i många år ägt och älskat två vinylskivor med Kanadensiska "The Collectors" som spelades in sent sextiotal. Vad jag inte vetat var att Collectors fick jobba som studiomusiker på Electric Prunes "Mass in F Minor". Det är alltså Collectors som hörs med Kyrie Eliason i Easy Rider filmen. Jo, jag har tyckt att den låten lät Collectors´k. Medan annat med Elplommonen inte gjort det 😎 Jag visste att sångaren i Collectors satsade på solokariär för trettifem år sedan. VAD JAG MISSAT VAR ATT DE ANDRA BYTTE NAMN TILL CHILLIWACK OCH SLÄPPTE YTTERLIGARE TOLV ALBUM. Jag blev så glad så jag bytte avatar. Här ska jagas skivor! 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.