Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Nu har jag också skaffat luva!! 😎 Du har inte funderat på att använda lite ljusare bilder? Den ser svart ut på väldigt många datorer... jag kan iofs se dig med tomteluvan på. men för de flesta framstår du nog bara som en svart låda. På min iBook kan jag bara se Android från vissa vinklar. För det mesta är det bara en svart fyrkant. Undrar om det är så i verkligheten också? Att man bara kan se Android i ögonvrån? Om man kisar lite med ena ögat... 😆
android Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Nu har jag också skaffat luva!! 😕 Du har inte funderat på att använda lite ljusare bilder? Den ser svart ut på väldigt många datorer... jag kan iofs se dig med tomteluvan på. men för de flesta framstår du nog bara som en svart låda. På min iBook kan jag bara se Android från vissa vinklar. För det mesta är det bara en svart fyrkant. ....och det är ju det som jag tycker är så rooooligt.... 😕 😕
android Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Undrar om det är så i verkligheten också? Att man bara kan se Android i ögonvrån? Om man kisar lite med ena ögat... 😕 Det beror lite på vilket humör jag är på... -Hur jag ställt in kameleontfiltret...
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Undrar om det är så i verkligheten också? Att man bara kan se Android i ögonvrån? Om man kisar lite med ena ögat... 😕 Det beror lite på vilket humör jag är på... -Hur jag ställt in kameleontfiltret... Ni analognissar har då ett filter till allt... 😕
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Jag ser förresten med spänning fram emot Lundins julavatar... 😕
dede Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Antingen en Rorsaschbläckplump eller luvan från down under! 😆
hackeman Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 HO Kolla! Flat-Eric!! Fan, honom har man saknat... är ni polare eller? 🙂
D Vibe Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Mr Oizo ska förresten släppa nytt material läste jag.
Danabacken Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Mr Oizo ska förresten släppa nytt material läste jag. 😄 får han aldrig nog? 😉
Sonnert Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Fan, honom har man saknat... är ni polare eller? ja men jag fattar fan aldrig vad han säger
frelin Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Hoojt Eller ja. har inte pallat hitta någon innan 😆
Ibowfornoman Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Hojt! Min är inte ny men den är snyggast!!! 🙁
Lilleman Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 En del tror inte att min avtar är en jul avtar... Men jag firar Ton(h)jul... 🙂
Cloudsurfer Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Skaffade en luva jag med...jäkligt dålig sådan men den får duga tills jag hittar en ersättare!
Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Borta på Längsta tråden har de flesta av oss luvor
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Skaffade en luva jag med...jäkligt dålig sådan men den får duga tills jag hittar en ersättare! 😕 Klippdocka? 😕
Cloudsurfer Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Skaffade en luva jag med...jäkligt dålig sådan men den får duga tills jag hittar en ersättare! 😠 Klippdocka? Hehe ja 😄 men nu så fixade jag en rejäl julebild 🙁
Egghuvud Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 JAg böjer mig inte för jultrycket. Jag fortsätter att vara ett egghuvud..utan luva.
Per_a_55 Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 JAg böjer mig inte för jultrycket. Jag fortsätter att vara ett egghuvud..utan luva. ...men tofs har du i varje fall.....
Plancka (oregistrerad) Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag har alltid undrat varför Grahn har min farsa som avatar?
Eternal Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag har alltid undrat varför Grahn har min farsa som avatar? Grahn kanske är din farsa.
Plancka (oregistrerad) Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag har alltid undrat varför Grahn har min farsa som avatar? Grahn kanske är din farsa. ok... varför har Grahn en bild på den som utger sig för att vara min farsa?
Eternal Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag har alltid undrat varför Grahn har min farsa som avatar? Grahn kanske är din farsa. ok... varför har Grahn en bild på den som utger sig för att vara min farsa? Fråga din farsa!
Plancka (oregistrerad) Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag har alltid undrat varför Grahn har min farsa som avatar? Grahn kanske är din farsa. ok... varför har Grahn en bild på den som utger sig för att vara min farsa? Fråga din farsa! Jag frågar ju Grahn... min eventuella farsa... annars undrar jag var Grahn fått bilden ifrån...
Neosus Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag har alltid undrat varför Grahn har min farsa som avatar? Grahn kanske är din farsa. ok... varför har Grahn en bild på den som utger sig för att vara min farsa? Fråga din farsa! Jag frågar ju Grahn... min eventuella farsa... annars undrar jag var Grahn fått bilden ifrån... Därför att jag är din farsa.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.