tbruce Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Hur fanken sätter man en tomteluva på min avatar? 😑
Lilleman Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Hur fanken sätter man en tomteluva på min avatar? 🙂 Lite stjärnor, adventljus kanske... 😑
Harmonica mike Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Om jag inte minns fel så hade jag druckit mycket single malt whisky på min bild..det syns på det fåniga flinet 😛 så nu vet ni det! Mvh Harmonica mike
Zyan Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 HOJT! Eftersom Viktor har trademarkat tomteluvan så får jag göra min julig på annat sätt, lagom nu 46min efter första advent.
Fidden Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Jag vill bara påpeka att det juliga med min avatar är att jag bär skägg... precis som en annan väldigt skäggig man som alltid dyker upp i juletid, nämligen min farbror Jan-Erik.
IDF Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Hoyt, var typ den skönaste karaktären i Oz.. synd att han blev mördad.. 😛
MJInc Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Missade denna tråd så jag får hojta några dagar i efterskott.... HOJT //Micke...
Wernborg Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 (redigerat) Dags igen. Visst är den snygg! Hojt. Edit: två i rad 😄 Redigerat 2 februari 2007 av Wernborg
Emulator Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Dags igen. Visst är den snygg! Hojt. Edit: två i rad 😄 Men vafanken!!!! Jag som verkligen hoppats på att du skulle göra allvar av hästsvansjazzen 🙂 Hur ska det nu gå? Switchjazz? 😄
Micke H Postat 20 december 2007 Postat 20 december 2007 Nu är det jul... Wow, sexigt! Själv har jag jul-modifierat min för länge sedan... 😛
Overkill Postat 20 december 2007 Postat 20 december 2007 Härligt att du hakat på jultrenden, Olsberg. Vi behöver all hjälp vi kan få för lite julstämning när snön uteblir. 😏
Björn Olsberg Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 Nu är det jul... Wow, sexigt! 😄 Själv har jag jul-modifierat min för länge sedan... 😎 Å julen varar än' till påska?
Micke H Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 Nu är det jul... Wow, sexigt! 😎 Själv har jag jul-modifierat min för länge sedan... ☺️ Å julen varar än' till påska? Give me a break, det är ju kallt ute... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.