Fredrika Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 Då får väl jag hojta till lite jag med. Måste ju visa min nya tjusiga studentmössa!!!!!!!! Jag vet att man inte tar studenten på riktigt nu för tiden så ni gamla stötar som kommer dragandes med att "på min tid var det minsann andra bullar" kan lika gärna hålla tyst. Jag är glad och stolt iallafall. Så det så!
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 - Kom nu pôjka, de e storm på fjället i gryninga!!
lavrell Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 (redigerat) Hojt! EDIT: Jävlar vilken utdragen bild ... ser ju tjock ut 😛 Redigerat 7 augusti 2006 av lavrell
Fidden Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 (redigerat) Hojt hojt. Min avatar är från denna bilden. We're all gonna die (på http://www.explodingdog.com finns fler bilder av samma konstnär, som ritar bilder utefter bildtexter som han får in via mail) Redigerat 14 augusti 2006 av Fidden
Danabacken Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 Lite photoshopping, lite knep o knåp, och.. Tada!! 😮
Micke H Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 Lite photoshopping, lite knep o knåp, och.. Tada!! 🙂 Verkar finnas många varianter på den där avataren. 😄
Danabacken Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 Lite photoshopping, lite knep o knåp, och.. Tada!! 🙂 Verkar finnas många varianter på den där avataren. 😛 Ja! Det är ju det som är så skoj med dendär! 😄
Pluffo Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Ja, nu var det ett litet tag sedan jag bytte avatar men jag tänkte bara göra det tydligt. När jag började på forumet hade jag den här bilden: Sedan bytte jag till den här: ...men jag tror att folk blev för rädd för mig så det fick bli apan istället 😉 ( Jag tror inte att jag har haft någon annan bild...Är det någon som vet? 😲😆 )
Fidden Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 ( Jag tror inte att jag har haft någon annan bild...Är det någon som vet? 🙂😉 ) Du hade en annan bild med apan som du har nu, men då satt han vid vägkanten eller något sådant tror jag.
Umemagnus Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Hojt? 😄 Tissetassarna 😮 Pissetassarna.. heter det ju....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.