Jump to content
Annons

Ny avatar tråd!


Ken Kängström

Recommended Posts

Annons
  • Svar 370
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Jag har suttit och väntat i veckor nu på att brevbäraren ska komma med min avatar, men det händer ingenting. Reklamera? Eller det kanske inte var en avatar jag beställde, det kanske var en avanti, eller så var det en atari...ja vad fa... nåt med a var det i alla fall.... tror jag....

Jag tror att jag beställt i alla fall... eller så var det nåt jag läst...

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har suttit och väntat i veckor nu på att brevbäraren ska komma med min avatar, men det händer ingenting. Reklamera? Eller det kanske inte var en avatar jag beställde, det kanske var en avanti, eller så var det en atari...ja vad fa... nåt med a var det i alla fall.... tror jag....

Jag tror att jag beställt i alla fall... eller så var det nåt jag läst...

😳

:musik

Här kommer en fin avatar 😄

GollumBush.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

w00t Hacke!! 🙂

Olsberg med Hackebrillor? Hahahaha! 🙂

Fast du sa faktiskt:

Jag tänker AAAAAAALDRIG byta avatar, och tänker således AAAAAAAALDRIG skriva i denna tråden.

Aldrig, nie, nooit, nunca, never, jamais, mai, никогда, 決して. Jag vägrar.

Link to comment
Dela på andra sajter

w00t Hacke!! 😆

Olsberg med Hackebrillor? Hahahaha! 😆

Fast du sa faktiskt:

Jag tänker AAAAAAALDRIG byta avatar, och tänker således AAAAAAAALDRIG skriva i denna tråden.

Aldrig, nie, nooit, nunca, never, jamais, mai, никогда, 決して. Jag vägrar.

Du har rätt, ska genast byta tillbaka. Var inte riktigt klar i knoppen igår. 😳

Tror faktiskt det var Olsberg själv som gjorde den där bilden först...

brilliga-olsberg.jpg

Han snodde mina brillor, och sen slogs vi om dom. Jag fick in några fina punches.

beaten-olsberg.jpg

Hittar tyvärr varken tråden eller bilderna på hur Olsberg prylade mig. Tror det var i den därade forumets längsta tråd som vi hade vår fajt, och den tråden pallar man ju inte leta i. 😆

Hittade en bild till lokalt:

olsberg-jackson.jpg

Visst är han lik Michael Jackson där? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Han snodde mina brillor, och sen slogs vi om dom. Jag fick in några fina punches.

beaten-olsberg.jpg

Hittar tyvärr varken tråden eller bilderna på hur Olsberg prylade mig. Tror det var i den därade forumets längsta tråd som vi hade vår fajt, och den tråden pallar man ju inte leta i. 😆

https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=121218

Man kan söka på inlägg 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Han snodde mina brillor, och sen slogs vi om dom. Jag fick in några fina punches.

beaten-olsberg.jpg

Hittar tyvärr varken tråden eller bilderna på hur Olsberg prylade mig. Tror det var i den därade forumets längsta tråd som vi hade vår fajt, och den tråden pallar man ju inte leta i. 😆

https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=121218

Man kan söka på inlägg 😳

Ahh! Tack för det!

Uppenbarligen var det jag som gjorde den där bilden med Olsberg och mina brillor... där ser man. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...