Jump to content
Annons

Korv med bröd


gladamatör (oregistrerad)

Recommended Posts

gladamatör (oregistrerad)

En kabanoss med vitlöksdressing i en frenchhotdog bröd ...just efter en repa, eller jobbet eller ....typ när helst -

Det enda som kan slå det ( köpmat pratar vi nu ) kan vara Snabbt å gott :s (på odinsplatsen i Göteborg) 150 grams hamburgare med vitlöksdressing. Gräddan på moset måste ju vara ett hemligt ställe i stan där du får så j.a mycket kebab för 50-lappen så att du rullar ut efteråt ...

Nån anna som orkar kommenterar hehehehehehehehe

mvh gladamatör

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Hej!

7:ans Gatukök Vasastan. Milkshakarna där går inte av för hackor. Den med "Punsch" har funnits i decennier!!

Godast är dock "Kebabrulle Vitlök" eller en "Acapulco"-pizza hos Pizzabageriet Prinsgatan eller en "Soundtrack of our lives"-pizza hos MiniMac Fjällgatan.

😄

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni aldrig käkat på Max? 😉🙂🙂

jag testade Max för första gången förr-förra helgen.

denna kedja slår ju Mc dolnalds och t om Burger king regält på fingrarna.

till skillnad från ovanstående kedjor kan man faktiskt känna de olika delarnas smaker. köttet, dressingen och grönsakerna är liksom separerade 😲

det betyder inte att jag inte gillar Mc och burger.....

men fan va max smakade bra. (jag va iofs lite full också)

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ganska dåligt med bra snabbmat för vegeterianer.. har inte fått tag på några riktigt goda falafer i sverige än och de flesta vegetariska burgare är rätt kassa..

tycker att jerusalems kebabs vegomix är kanoners, testa den!

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång för något år sedan hade jag varit i malmö, och på vägen hem, lätt bakis, stannade jag på någon lokal grill någonstans mellan malmö å hässleholm och tog en

tunnbrödsrulle med räksallad

Det är fanimej det goaste jag ätit i hela mitt liv tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ganska dåligt med bra snabbmat för vegeterianer.. har inte fått tag på några riktigt goda falafer i sverige än och de flesta vegetariska burgare är rätt kassa..

tycker att jerusalems kebabs vegomix är kanoners, testa den!

vilken tur att jag bor i stockholm, annars hade jag inte haft någon aning om vad du snackade om 😛 det är den som ligger i gamla stan, va?

smiles,

~ force

kanske blir snabbmat ikväll asså 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

När det gäller hamburgare har jag en trio som jag har lite svårt att slå isär, men jag tror att Burger King ligger 1:a, strax före MAX och sedan kommer Frasses en liten snutt efteråt. (Men rangordningen kan iofs bero väldigt mycket på att det var typ 10 år sedan jag bodde in närheten av BK, och 3 år sedan jag bodde i närheten av MAX, medans Frasses precis har flyttat till Kalmar...)

Edit: Bara det att MAX har två olika baconburgare, och att man på Burgerking kan få bacon på precis vad man vill gör ju att det är typ 10 snäpp bättre än mcdonalds...

Frasses har förresten också en riktigt mumsig baconburgare... 🙂

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

dedacia: ingen aning! 😆

force_fEd: kila till Bredbar i Eskilstuna.

Vega Grillen (tror jag den heter) i Västerås, deras kebabtallrikar är såååå jävla SIIICK! Fy fan vad pheta, på riktigt.

Annars french på statoil. Eller något som jag käkar alldeles för mycket: Big mac & co med plusmeny och en cheddar dip. diet coke för avkylning av strupen.

Har aldrig varit hos Sibylla.

Link to comment
Dela på andra sajter

"-En halv spece pch en plingad pucko! Ketchup tur och retur senap enkel resa!"

en halv special och en pucko som är värmd i micron, 2 strängar ketchup och bara en sträng senap

"- En härt!"

eller härta härta

eller hälften hälften

dvs hälften mos och hälften pommes 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

"-En halv spece pch en plingad pucko! Ketchup tur och retur senap enkel resa!"

en halv special och en pucko som är värmd i micron, 2 strängar ketchup och bara en sträng senap

"- En härt!"

eller härta härta

eller hälften hälften

dvs hälften mos och hälften pommes  😆

Har du jobbat på en korvmoj eller?? 😉

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du jobbat på en korvmoj eller?? 

nej men jag har bara snappat upp det... i Nossebro där jag gick i skolan för många år sedan kunde man säga: en härt! och dom förstod vad man menade 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...