Plus o Minus Postat 6 april 2004 Dela Postat 6 april 2004 jag sitter just nu med tanken att starta en nöjes portal som ska verka för den svenska edm [ elektronisk dans musik ] scenen och dess förbĂ€ttring. siten ska fungera som en databas dĂ€r besökarna kan söka efter diverse utövare som dj's, artister, dansare, arrangörer och producenter. för dig som utövare "om du skulle finna detta intresant" sĂ„ innebĂ€r detta att du fĂ„r en helt egen sida pĂ„/i min nöjes portal, dĂ€r besökarna kan ta del av din person information t.ex. generell information om dig som dj el. producent, "hemside lĂ€nk" om du skulle ha en sĂ„dan, vilken typ av sjanger du utövar m.m. vad kostar detta dig ? - ingenting đ finns det en hake ? - nej đ nöjes portalen/konceptet upprĂ€ttas helt med tanken att kassta lite extra rampljus över sveriges utövare och den svenska edm scenen. det och förhoppningarna om att höja kunskapen rent generellt och Ă€ven skapa en bĂ€ttre relation mellan edm scenen och dom statliga instanserna. sĂ„ min frĂ„ga till dig Ă€r ganska enkel ... skulle du finna det intresant att fĂ„ en liten plats i nöjes portalens databas ? om ja, kontakta mig dĂ„ via den personliga mail funktionen som vi har hĂ€r pĂ„ forumet för att vĂ€dra dina tankar đ notering: eftersom detta fortfarande ligger i planeringsfasen och framstĂ€lls ideelt av mig sĂ„ kan jag inte ge nĂ„gra som helst garantier för nĂ€r eller om detta koncept kommer att genomföras. men föreligger det stort intresse frĂ„n sveriges utvalda edm utövare sĂ„ kommer det givetvis att bli mer aktuellt och troligt att siten kommer att slĂ€ppas officielt đ ps. ett stort tack till er alla som redan nu har visat stort intresse ! đ mvh kenny @ kulturambassaden Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 7 april 2004 Dela Postat 7 april 2004 Inom hela EDM scenen och alla genrer?.. eller har du tĂ€nkt nĂ„gon speciell inriktning? Eftersom jag sjĂ€lv har stor förkĂ€rlek till melodiös pop-dance ĂĄ la Bosson med sĂ„ng hamnar vĂ€l det jag helst sysslar med inom "mainstream" easylistening e.t.c Tycker det Ă€r svĂ„rt att kĂ€nna sig hemma nĂ„gonstans eftersom de flesta portaler enbart har som inriktning pĂ„ elgitarrbaserade grupper đ FĂ„r jag vara med har du min röst.. /D Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 7 april 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 7 april 2004 trollar du fram ett ljudklipp som visar pĂ„ ett ungefĂ€r hur dina produktioner lĂ„ter sĂ„ kan jag nog leverera ett svar pĂ„ din frĂ„ga ang. genre đ mvh kenny Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
tordA Postat 7 april 2004 Dela Postat 7 april 2004 har du inget webhotell kan du anlita Box.se databasdriven förmodar jag MySQL Àr billig och ingÄr hos Box ASP, PHP eller Java ? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 7 april 2004 Dela Postat 7 april 2004 (redigerat) Shoot man shoot, Im in đ Elektronisk dansmusik kan oxĂ„ ha distade trĂ€redskap sĂ„som GIBSON đ Redigerat 7 april 2004 av Twilight_Zound Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Reason Postat 7 april 2004 Dela Postat 7 april 2004 intresse finnes đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 7 april 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 7 april 2004 intresse finnes đ har du nĂ„gon lĂ€nk till din musik sĂ„ jag kan ögna igenom ditt matrial lite ? đ mvh kenny Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 7 april 2004 Dela Postat 7 april 2004 lĂ„ter jĂ€vligt intressant faktiskt... VĂ€ldigt intresserad đđ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 8 april 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 8 april 2004 trevligt och se att det finns intresse đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.