Jump to content
Annons

Kulturambassaden

Plus o Minus

Recommended Posts

jag sitter just nu med tanken att starta en nöjes portal som ska verka för den svenska edm [ elektronisk dans musik ] scenen och dess förbÀttring.

siten ska fungera som en databas dÀr besökarna kan söka efter diverse utövare som dj's, artister, dansare, arrangörer och producenter.

för dig som utövare "om du skulle finna detta intresant" sÄ innebÀr detta att du fÄr en helt egen sida pÄ/i min nöjes portal, dÀr besökarna kan ta del av din person information t.ex. generell information om dig som dj el. producent, "hemside lÀnk" om du skulle ha en sÄdan, vilken typ av sjanger du utövar m.m.

vad kostar detta dig ?

- ingenting 🙁

finns det en hake ?

- nej 🙂

nöjes portalen/konceptet upprÀttas helt med tanken att kassta lite extra rampljus över sveriges utövare och den svenska edm scenen.

det och förhoppningarna om att höja kunskapen rent generellt och Àven skapa en bÀttre relation mellan edm scenen och dom statliga instanserna.

sÄ min frÄga till dig Àr ganska enkel ... skulle du finna det intresant att fÄ en liten plats i nöjes portalens databas ?

om ja, kontakta mig dĂ„ via den personliga mail funktionen som vi har hĂ€r pĂ„ forumet för att vĂ€dra dina tankar 🙂

notering: eftersom detta fortfarande ligger i planeringsfasen och framstÀlls ideelt av mig sÄ kan jag inte ge nÄgra som helst garantier för nÀr eller om detta koncept kommer att genomföras.

men föreligger det stort intresse frĂ„n sveriges utvalda edm utövare sĂ„ kommer det givetvis att bli mer aktuellt och troligt att siten kommer att slĂ€ppas officielt 🙂

ps. ett stort tack till er alla som redan nu har visat stort intresse ! 🙂

mvh

kenny @ kulturambassaden

Dela pÄ andra sajter

Annons

Inom hela EDM scenen och alla genrer?.. eller har du tÀnkt nÄgon speciell inriktning?

Eftersom jag sjÀlv har stor förkÀrlek till melodiös pop-dance å la Bosson med sÄng hamnar vÀl det jag helst sysslar med inom "mainstream" easylistening e.t.c

Tycker det Ă€r svĂ„rt att kĂ€nna sig hemma nĂ„gonstans eftersom de flesta portaler enbart har som inriktning pĂ„ elgitarrbaserade grupper 🙁

FÄr jag vara med har du min röst..

/D

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.