Plus o Minus Postat 6 april 2004 Postat 6 april 2004 jag sitter just nu med tanken att starta en nöjes portal som ska verka för den svenska edm [ elektronisk dans musik ] scenen och dess förbättring. siten ska fungera som en databas där besökarna kan söka efter diverse utövare som dj's, artister, dansare, arrangörer och producenter. för dig som utövare "om du skulle finna detta intresant" så innebär detta att du får en helt egen sida på/i min nöjes portal, där besökarna kan ta del av din person information t.ex. generell information om dig som dj el. producent, "hemside länk" om du skulle ha en sådan, vilken typ av sjanger du utövar m.m. vad kostar detta dig ? - ingenting 🙁 finns det en hake ? - nej 🙂 nöjes portalen/konceptet upprättas helt med tanken att kassta lite extra rampljus över sveriges utövare och den svenska edm scenen. det och förhoppningarna om att höja kunskapen rent generellt och även skapa en bättre relation mellan edm scenen och dom statliga instanserna. så min fråga till dig är ganska enkel ... skulle du finna det intresant att få en liten plats i nöjes portalens databas ? om ja, kontakta mig då via den personliga mail funktionen som vi har här på forumet för att vädra dina tankar 🙂 notering: eftersom detta fortfarande ligger i planeringsfasen och framställs ideelt av mig så kan jag inte ge några som helst garantier för när eller om detta koncept kommer att genomföras. men föreligger det stort intresse från sveriges utvalda edm utövare så kommer det givetvis att bli mer aktuellt och troligt att siten kommer att släppas officielt 🙂 ps. ett stort tack till er alla som redan nu har visat stort intresse ! 🙂 mvh kenny @ kulturambassaden
Lundin Postat 7 april 2004 Postat 7 april 2004 Inom hela EDM scenen och alla genrer?.. eller har du tänkt någon speciell inriktning? Eftersom jag själv har stor förkärlek till melodiös pop-dance á la Bosson med sång hamnar väl det jag helst sysslar med inom "mainstream" easylistening e.t.c Tycker det är svårt att känna sig hemma någonstans eftersom de flesta portaler enbart har som inriktning på elgitarrbaserade grupper 🙁 Får jag vara med har du min röst.. /D
Plus o Minus Postat 7 april 2004 Trådstartare Postat 7 april 2004 trollar du fram ett ljudklipp som visar på ett ungefär hur dina produktioner låter så kan jag nog leverera ett svar på din fråga ang. genre 😉 mvh kenny
tordA Postat 7 april 2004 Postat 7 april 2004 har du inget webhotell kan du anlita Box.se databasdriven förmodar jag MySQL är billig och ingår hos Box ASP, PHP eller Java ?
Twilight_Zound Postat 7 april 2004 Postat 7 april 2004 (redigerat) Shoot man shoot, Im in 😉 Elektronisk dansmusik kan oxå ha distade träredskap såsom GIBSON 🙂 Redigerat 7 april 2004 av Twilight_Zound
Plus o Minus Postat 7 april 2004 Trådstartare Postat 7 april 2004 intresse finnes 😛 har du någon länk till din musik så jag kan ögna igenom ditt matrial lite ? 🙂 mvh kenny
Tilly Postat 7 april 2004 Postat 7 april 2004 låter jävligt intressant faktiskt... Väldigt intresserad 😛🙂
Plus o Minus Postat 8 april 2004 Trådstartare Postat 8 april 2004 trevligt och se att det finns intresse 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.