Jump to content
Annons

Nämen hejsan


tbruce

Recommended Posts

Har prenumererat på Studio ett år eller två nu, har kikat in på forumet förut men av nån anledning aldrig reggat mej eller kikat så noga. Nu hade jag iaf anledning att göra det, och det verkar ju vara ett trevligt ställe detta. 😄

Tor heter jag, är 18, från Göteborg, går musik på gymnasiet, sista året... Spelar orgel/piano/keyboard och andra klaviaturgrejer i skolan, mest. Håller annars på med synthar och tjafs hemma. Blir typ ganska poppigt, lite housesväng, lite punkelement, ganska mycket enkla, avskalade synthljud (ingen jävla unison liksom 😉).

Har typ hållit på med synthar och datorer och sånt i... fem år? Ungefär. Hade med en låt på en remix-/coverskiva som Björk släppte i våras, och en på en samlingsskiva som Slagsmålsklubbens skivbolag släppte nu i somras (läs mer här resp. här). Har precs börjat med projektarbete, ska göra en EP... får se vad som kan hända med den.

Japp, det var väl jag i ett nötskal. Ni kan ju kolla min fruktansvärt dåligt uppdaterade hemsida också, om ni vill... http://torbruce.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...