Zoid Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Här är en blues rock liknande låt. Gjord med Motif ES7, Gibson les paul, PODxt. Your browser does not support the HTML5 audio tag
Andrew (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Damn sicket lir. 😉 Väldans slickt. 😄
Myrli Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 hej riktigt skön ljudbild, bra spelat, men det känns lite tråkigt utan sång, får lite funk feeling i stället för blues/rock feeling. 😉 Vad har du använt för trummor? Riktiga eller samplade? //Anders
Zoid Postat 28 augusti 2005 Trådstartare Postat 28 augusti 2005 (redigerat) Anders. Det är Motif ES egna trummor. Redigerat 28 augusti 2005 av Zoid
LDB Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Wow grymt tajt!!! Grymt komp!!!!!!! Och LesPaul rules! Riktigt skönt!
gladamatör (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 😉 ....gillar gitarren, gillar tummorna 😄 Go basgång med !!! 😠 Keep on ... 😠 mvh gladamtör
Stolle Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Jag tycker detta är otroligt bra spelat och väldigt fint producerat. Jag kan bara inte släppa känslan jag får i bakhuvudet när jag lyssnar på detta att det låter precis som alla demolåtar som används för att visa upp ny utrustning. Sånna som brukar finnas att ladda ner från tillverkarnas sidor. Det kanske är lite tråkigt. Kanske lite för slickt producerat... Vet inte.. bara lite spontana tankar så här på morgonen. /Kristoffer
Eliasson Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Häller med föregående talare och påminner om REGLERNA för demopostningar 😄
Egghuvud Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Jag tycker detta är otroligt bra spelat och väldigt fint producerat. Jag kan bara inte släppa känslan jag får i bakhuvudet när jag lyssnar på detta att det låter precis som alla demolåtar som används för att visa upp ny utrustning. Sånna som brukar finnas att ladda ner från tillverkarnas sidor. Det kanske är lite tråkigt. Kanske lite för slickt producerat... Vet inte.. bara lite spontana tankar så här på morgonen. /Kristoffer Jag instämmer oreserverat. Mycket snyggt gitarrljud. Les paul regerar.
Zoid Postat 29 augusti 2005 Trådstartare Postat 29 augusti 2005 Häller med föregående talare och påminner om REGLERNA för demopostningar 😉 Ojdå det hade jag helt missat. Skall skärpa mig till nästa post 😲
Kanqin Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Riktigt bra lir. Men du! Jag är övertygad om att om du skulle spela på låga E, plammuta, lite grann skulle det lyfta som bara den. Tänk första slingorna, men avsluta en av dom med att går ner på låga E.
Danabacken Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Jävlar! Jäkligt bra spelat! Men jag vet inte om det här klår din andra rocklåt, bigrock! 😱 Men det här var otroligt bra gjort! 😱
Mutz Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Snyggt som tusen dock jääättte tråkigt att lyssna på tycker jag. Som någon skrev låter det precis som någon demo till något program eller något... Men grymt ljud.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.