Danabacken Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 ...För jag var inne på "Medlemmar" o tittade, och hittade massor med nykomlingar som inte hade lagt en enda post, och hade varit medlemmar i mer än 2 månader dom flesta, och vissa t.o.m ett år och mer. Då är det ju ingen ide att bli medlem här över huvud taget.
Per_a_55 Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Dom kanske bara vill lära sig och är duktiga på att använda sökfunktionen
Michael Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 jag tror det finns en inställning på invision power board (iaf 1.3+) som gör att man kan städa upp bland användare automatiskt och hitta såna som inte har någon post och som inte varit inloggad på ett år eller liknande. man kan självklart välja fler/färre alternativ samt ändra ett år till två år eller 3 månader eller mindre än 10 poster osv... om det skulle vara så viktigt här vet jag inte, känns som om de har tillgång till en ganska stor och snabb databas och server...jag som har ett mindre forum städar ur den lite då och då bara för att. ~ fårs sååååvtajmmmm
MusicGene Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 det gör väl inget om det ligger lite användare och skräpar? k9: du stavar bättre nu än tidigare.
Linus Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Blev i en tråd krönt till "Särskrivningarnas Kung". Ja, du stavar väl bättre numera? 🙂 Jag tycker vi utser xdjs till "De brittiska prinsarna" pga. den fina engelskan på hemsidan.
Violiner Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 ...och jag har i och för sig svårt att förstå varför någon skulle kunna störa sig på att någon medlem gör för litet eller för få inlägg. Det motsatta fallet kan nog i stället bli mera besvärande under vissa omständigheter...
Björn Olsberg Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 (redigerat) Gjorde liten städning för ungefär ett halvår sedan, se tråd. Kanske gör en sådan städning igen när jag hinner. EDIT: Att radera bara för att någon är inaktiv tycker jag inte är helt schysst. Då ska det stå i forumreglerna att inaktiva konton raderas inom X månader. Kan tänka mig att städa undan 1 år gamla konton utan inlägg och där ägaren inte varit inne. Men av någon anledning blir det en för stor fråga för servern att fixa 😲 Redigerat 29 augusti 2005 av Olsberg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.