Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
jag röstar på drik

ps var det du som gjorde den isåfall hur

Får jag föreslå:

PS. (Stort P, stort S och punkt) Var (stor bokstav i början av mening) det du som gjorde den, (komma-tecken följt av ett "och") och i så fall (tre ord, mellanslag emellan) hur? (avsluta meningen med frågetecken vid fråga).

Vad tror du om det? 😠

Annons
  • Svar 89
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

Det blir en delad förstaplats som faller till hackeman samt Demonen eftersom det är deras avatarer man såg först och la på minnet. 😠

Postat
Jag vet inte vad det egentligen är för någon avatar - men det var det närmaste jag hittade som kunde tolkas till något StarWars-relaterat (en Jawa...) - så det fick helt enkelt bli den... 😠

Det är monstret som dyker upp i början av filmen Princess Mononoke. Dags att börja titta på lite bra film också kanske Claes? 🙂

/Majken

Postat
Jag vet inte vad det egentligen är för någon avatar - men det var det närmaste jag hittade som kunde tolkas till något StarWars-relaterat (en Jawa...) - så det fick helt enkelt bli den... 😄

Det är monstret som dyker upp i början av filmen Princess Mononoke. Dags att börja titta på lite bra film också kanske Claes? 😉

/Majken

Jag är alltså ett monster som folk blir rädda för... 😮🙂

Dessutom går jag på som en ångvält och ligger fyra i antalet inlägg. Scary is the word... 😠😄

Postat (redigerat)
jag röstar på drik

Oj oj, man får tacka! 😄

Jupp, gjorde den när jag kände mig uttråkad 🙂

Huvudet är från emortal loggan jag gjorde i illustrator. Bakgrunden gjorde jag i photoshop 🙂

Redigerat av Drik
Postat (redigerat)
jag röstar på drik

Får jag föreslå:

PS. (Stort P, stort S och punkt) Var (stor bokstav i början av mening) det du som gjorde den, (komma-tecken följt av ett "och") och i så fall (tre ord, mellanslag emellan) hur? (avsluta meningen med frågetecken vid fråga).

Vad tror du om det? 🙂

nej jag tycker man kan skriva lite hur man vill och så det är liksom lite originellt eller vad tycker du

😄

Redigerat av Drik
Postat
jag röstar på drik

Får jag föreslå:

Vad tror du om det? 🙂

nej jag tycker man kan skriva lite hur man vill och så det är liksom lite originellt eller vad tycker du

😄

Jag tycker som Knatten. 🙂

Postat
Jag är alltså ett monster som folk blir rädda för... 😮🙂

Dessutom går jag på som en ångvält och ligger fyra i antalet inlägg. Scary is the word... 😄🙂

Usch, pojkarna på vst-forum kommer snart att komma på dig. Det är en sak att vänsterprassla lite, men att ligga fyra är något helt annat. 🙂

/Majken

Postat (redigerat)
jag röstar på drik

Får jag föreslå:

Vad tror du om det? 🙂

😄

Jag tycker som Knatten. 🙂

asbra! 🙂

Kanske borde lägga in på min contact pryl på min sida "if you're a fjortis, don't bother contacting me as I won't have a clue what you're writing anyway"

Redigerat av Drik
Postat
Jag är alltså ett monster som folk blir rädda för... 😮  🙂

Dessutom går jag på som en ångvält och ligger fyra i antalet inlägg. Scary is the word... 😄  😮

Usch, pojkarna på vst-forum kommer snart att komma på dig. Det är en sak att vänsterprassla lite, men att ligga fyra är något helt annat. 😆

/Majken

Hjälp! Jag ligger tvåa!! 😮 Hur gick det till?! 🙂

Need.. to... get... a.... liiiifee.... nnghh. 🙂

Postat (redigerat)
jag röstar på drik

Får jag föreslå:

Vad tror du om det? 🙂

kanmanhaettkommateckenföreoch? 😄

Edit: Ändrade första K till ett litet k bara för att jävlas.

Redigerat av Grahn
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
jag röstar på drik

Får jag föreslå:

Vad tror du om det? 🙂

kanmanhaettkommateckenföreoch? 😄

Edit: Ändrade första K till ett litet k bara för att jävlas.

Japp, i alla fall i det där fallet! Fall, fall, fall.

Postat

far får får får får får inte får får får lamm

kommer ni ihåg? vad står det egentligen?

(lägg märke til min avsaknad av versaler 😄)

Postat

(lägg märke til min avsaknad av versaler 🙂)

Oj, hade du inte sagt nåt om versaler hade jag aldrig märkt nåt! 😄

Postat

(lägg märke til min avsaknad av versaler 😄)

Jag kan inte hålla mig längre.. 🙂

blir med rätt avstavning:

- Far, får får får?

- Får får inte får, får får lamm.

Get it? 🙂

Postat
Jag har en liten fundering.

Stavas Kåååååldolmar med ett l eller två l?

Blir lite konstigt med bara ett "L";

Kådolmar

Kåldomar

nää... två får det nog vara.

Postat
Jag har en liten fundering.

Stavas Kåååååldolmar med ett l eller två l?

Blir lite konstigt med bara ett "L";

Kådolmar

Kåldomar

nää... två får det nog vara.

Fyndigt Hacke, mycket fyndigt! :rolleyes: Och klantigt av Grahn! :rolleyes:

Förresten, har glömt bort att kolla om du postat några bilder från IRL. Måste göra det NU! 😆

Postat
Förresten, har glömt bort att kolla om du postat några bilder från IRL. Måste göra det NU! :rolleyes:

Men hallå. Du bad mig ju radera bilderna. :rolleyes:

Postat
Förresten, har glömt bort att kolla om du postat några bilder från IRL. Måste göra det NU! 😆

Men hallå. Du bad mig ju radera bilderna. :rolleyes:

Öhm, nu måste jag tänka lite.... NEJ! Det gjorde jag inte :rolleyes: Och kom inte och säg nu att du är så dum så du faktiskt raderat bilderna! 😆 :lol:

Postat
Jag är alltså ett monster som folk blir rädda för... 😮  😆

Dessutom går jag på som en ångvält och ligger fyra i antalet inlägg. Scary is the word... 😕  😆

Usch, pojkarna på vst-forum kommer snart att komma på dig. Det är en sak att vänsterprassla lite, men att ligga fyra är något helt annat. 🙂

/Majken

Hjälp! Jag ligger tvåa!! 😮 Hur gick det till?! 😆

Need.. to... get... a.... liiiifee.... nnghh. 😆

Den aktningsvärda (?) placeringen hade jag för ett tag sedan, men efter det har du väl pladdrat på mer än jag... 😛 Det är flera som ligger ganska nära varandra, så många är ungefär lika pratglada och kommer antagligen att byta plats med varandra allt som oftast... 🙂

På VST-Forum ligger jag stadigt tvåa - efter Mats, som är svårslagen och har nästan dubbelt så många postningar som jag... Huga! Hur bär somliga sig åt...? 😆😛

Jag har kanske för mycket fritid - eller för många fikapauser på jobbet... 😄

Postat
...hur stavar man makaroner?  :rolleyes:

Vid tveksamheter, säg det med en bild:

MACARONI.jpg

...ty en bild säger mer än ett felstavat ord.

m......mmm.....ma...maaa......mat... hungrig.....äta... 🙂

Postat

blir med rätt avstavning:

- Far, får får får?

- Får får inte får, får får lamm.

Get it? 🙂

Jag skulle nog snarare använda semikolon eller punkt istället för det sista kommatecknet. Men så älskar jag semikolon också. Bästa skiljetecknet!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.