Drik Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Nä, jag får nog lägga min röst på DjHex, mörk o grym 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 (redigerat) Får man rösta på fd forummedlemmar? Då röstar jag på Nattvaktarens avatar föreställandes Lasse Holm, klockren! Motivering: Nånting om hur roligt det blir om man tänker sig en person som herr Holm görandes inlägg som Nattvaktarens. Den professionella vänligheten personifierad gör inlägg som sågar alla meningsmotståndare jäms med fotknölarna! Redigerat 29 augusti 2005 av wonderboy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Måste lägga min röst på Hackemans apfula avatar. 1. det är en riktig bild 2. Hacke är apful på bilden 3 den har konsekvent hamrats in på vår hornhinnor under lååååång tid. Inget hattande där inte, näe, har man hittat en ful bild så håller man fast vid den! Dont mess with my avatar typ! Hacke for President in Avatarien ! ! ! /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
browno Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Jag lägger min röst på kulturfacisten Itzack! bara för att jag blir så glad varje gång jag ser den utomordntligt vackra bilden på honom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Jag lägger min röst på kulturfacisten Itzack! bara för att jag blir så glad varje gång jag ser den utomordntligt vackra bilden på honom... Håller fullständigt med 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Nä, jag får nog lägga min röst på DjHex, mörk o grym 🙂 Ojoj man får tacka 😉 smått smickrad Hmm ja vafan Hacke har rätt skön avatar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Neko ser ut som "the devil in desguise"! Ball! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Drar iväg en going på Grahn som har lyckats med en perfekt blickfångare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 MarcusRombo får min röst! Hans avatar sticker ut ur mängden. Maxmaxmax är dock värd ett hedersomnämnande. /Gote Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 29 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2005 Killen som startade tråden har ganska fräck måste jag säga. EDIT: Alltså Danabacken Tack mannen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rapid Wanker Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Och rösten går till Hackeman! Jepp...det fejset har staying-power. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Japp, Hackeman får det bli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Jösses. Inte visste jag att min avatar var så apful och omtyckt, säger jag och vet inte om jag ska vara stolt eller förnärmad. Men då håller förmodligen min idé att sprida bilden på nätet för att sedan använda den på mitt första humorpop-cd-omslag i butik (om någonsin) i syfte att folk ska säga: -"Kolla, där är den där fule dj-veln.. honom känner jag igen.. från Internet, tror jag. Måste f-n köpa skivan bara för det". 😄 Min röst går till Hammagrella för hans avatar skulle oxå funka som varumärke. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Jo Hacke du ser verkligen ut som en datanörd från Commodoretiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karemil Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Karemil röstar jag på! Kolla in minen på lilla Fluffy! 😆 Förknippa inte mig med Fluffys dåliga humör med mig bara 😛 Jag är INTE destroyer of worlds 🙂 Tycker Olsberg har snyggast avatar. Hacke har helt klart utan konkurrens den tuffaste! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Hackeman röstar jag på i alla fall =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rojk Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 hackeman men det var Claes man tog först till minnet (ganska scary) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mein (oregistrerad) Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Roffe: un point! /Mein Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 30 augusti 2005 Dela Postat 30 augusti 2005 Nej, nej, Pluffos skall det vara! Den är verkligen tung härlig ångest. Och funkar bra med namnet! 😉 Vadå? Du tycker inte att mitt namn också är ångestframkallande eller? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 30 augusti 2005 Dela Postat 30 augusti 2005 Vacums eftersom det tog ett år för mig att se vad den föreställde. Först trodde jag det var nått bizarrkort på nått muskelbergs kroppsdel, men när jag förstod att det var en rökande ekorre så fick jag en rejäl aha-upplevelse 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 augusti 2005 Dela Postat 30 augusti 2005 Vacums eftersom det tog ett år för mig att se vad den föreställde. Först trodde jag det var nått bizarrkort på nått muskelbergs kroppsdel, men när jag förstod att det var en rökande ekorre så fick jag en rejäl aha-upplevelse 🙂 Jaha, var det en ekorre den föreställde? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Hacke! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Hackeman (Hacke var före Crazy Frog. De har snott hela grejen från hans avatar!) Maxmaxmax (Ett sådant leende får iaf mig på riktigt gott humör.) ...är de vars avatarer jag gillar bäst. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr. D Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Nej, nej, Pluffos skall det vara! Den är verkligen tung härlig ångest. Och funkar bra med namnet! 😱 Vadå? Du tycker inte att mitt namn också är ångestframkallande eller? He, he! Njaej... 😳 Jag tyckte nog att besten på bilden passar att heta Pluffo helt enkelt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Itzhak alla dagar om året. Framförallt när han bar hatt med fjäder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Röstar oxå på pluffo. Sällan har jag väl blivit så förvånad som när gossen bakom avataren avslöjade sig i visa-upp-dig-nu-tråden:). Helt felrätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Sällan har jag väl blivit så förvånad som när gossen bakom avataren avslöjade sig i visa-upp-dig-nu-tråden:). Helt felrätt. Jag tror Itzhak har stor överaskningspotential i den tråden också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Sällan har jag väl blivit så förvånad som när gossen bakom avataren avslöjade sig i visa-upp-dig-nu-tråden:). Helt felrätt. Jag tror Itzhak har stor överaskningspotential i den tråden också. ytterst sannolikt 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 1 september 2005 Dela Postat 1 september 2005 Tycker iofs även att Vallhagens är lite kul... Ser ut som den där rymdsnubben Alf om man inte tittar så noga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 5 september 2005 Dela Postat 5 september 2005 jag röstar på drik ps var det du som gjorde den isåfall hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.