Jump to content
Annons

Tuffaste avataren?

Danabacken

Recommended Posts

Annons
  • Svar 89
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Får man rösta på fd forummedlemmar? Då röstar jag på Nattvaktarens avatar föreställandes Lasse Holm, klockren! Motivering: Nånting om hur roligt det blir om man tänker sig en person som herr Holm görandes inlägg som Nattvaktarens. Den professionella vänligheten personifierad gör inlägg som sågar alla meningsmotståndare jäms med fotknölarna!

Redigerat av wonderboy
Dela på andra sajter

Måste lägga min röst på Hackemans apfula avatar.

1. det är en riktig bild

2. Hacke är apful på bilden

3 den har konsekvent hamrats in på vår hornhinnor under lååååång tid. Inget hattande där inte, näe, har man hittat en ful bild så håller man fast vid den!

Dont mess with my avatar typ!

Hacke for President in Avatarien ! ! !

Dela på andra sajter

Jag lägger min röst på kulturfacisten Itzack! bara för att jag blir så glad varje gång jag ser den utomordntligt vackra bilden på honom...

Håller fullständigt med 😲

Dela på andra sajter

Jösses. :rolleyes:

Inte visste jag att min avatar var så apful och omtyckt, säger jag och vet inte om jag ska vara stolt eller förnärmad.

Men då håller förmodligen min idé att sprida bilden på nätet för att sedan använda den på mitt första humorpop-cd-omslag i butik (om någonsin) i syfte att folk ska säga:

-"Kolla, där är den där fule dj-veln.. honom känner jag igen.. från Internet, tror jag. Måste f-n köpa skivan bara för det".

😄

Min röst går till Hammagrella för hans avatar skulle oxå funka som varumärke. 😉

Dela på andra sajter

Karemil röstar jag på!

Kolla in minen på lilla Fluffy! 😆

Förknippa inte mig med Fluffys dåliga humör med mig bara 😛

Jag är INTE destroyer of worlds 🙂

Tycker Olsberg har snyggast avatar.

Hacke har helt klart utan konkurrens den tuffaste!

Dela på andra sajter

Vacums eftersom det tog ett år för mig att se vad den föreställde. Först trodde jag det var nått bizarrkort på nått muskelbergs kroppsdel, men när jag förstod att det var en rökande ekorre så fick jag en rejäl aha-upplevelse 😲

Dela på andra sajter

Vacums eftersom det tog ett år för mig att se vad den föreställde. Först trodde jag det var nått bizarrkort på nått muskelbergs kroppsdel, men när jag förstod att det var en rökande ekorre så fick jag en rejäl aha-upplevelse 🙂

Jaha, var det en ekorre den föreställde? 😄

Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Hackeman (Hacke var före Crazy Frog. De har snott hela grejen från hans avatar!)

Maxmaxmax (Ett sådant leende får iaf mig på riktigt gott humör.)

...är de vars avatarer jag gillar bäst. 😄

Dela på andra sajter

Nej, nej, Pluffos skall det vara! Den är verkligen tung härlig ångest. Och funkar bra med namnet!  😱

Vadå? Du tycker inte att mitt namn också är ångestframkallande eller? :rolleyes:

He, he! Njaej... 😳 Jag tyckte nog att besten på bilden passar att heta Pluffo helt enkelt!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.