Mattis Postat 6 april 2004 Dela Postat 6 april 2004 Jag behöver din Microkorg(eller liknande) en vecka. Du kanske behöver en liten slant, givetvis med full garanti för såväl funktionalitet som utseende(skråmor m.m.). Behöver en mindre synth som låter fräsigt(med klaviatur) inför "Transylvania is calling for the tribes 2003".(www.plasmamusic.de). :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 6 april 2004 Dela Postat 6 april 2004 Matthias Berge min käre påg, vad i helskotta har du nu tänkt hitta på?! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mattis Postat 6 april 2004 Trådstartare Dela Postat 6 april 2004 "Matthias" utan h tack, o kolla efter "Logarytm" på www.plasmamusic.de 🙂. Kommer upp som "Dj Ur"(mitt nickname är Djur ;DDD) på Chillout i morrn 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 april 2004 Dela Postat 7 april 2004 Har en microkorg. Skicka gärna PM och informera mig om detaljerna så skall vi se vad som händer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.