Newsec Postat 6 april 2004 Postat 6 april 2004 Är det någon som vet något bra?? Eftersom jag saknar mixer och bra förstärkare för tillfället så vill jag underlätta arbetet med att lägga på grejjor i datorn...om ni förstår??
H H Postat 6 april 2004 Postat 6 april 2004 Jag har en VST-modul som heter Slayer (har både version 1 och 2). Synthen kommer från reFX, och det finns en demoversion att ladda hem ocskå. Testa denna modul, den är väldigt trevlig faktiskt. 🙁 Länk till reFX och Slayer 2 //MrDoonut
Majken Postat 7 april 2004 Postat 7 april 2004 Det billigaste är nog att köpa en V-Amp och plugga in innan datorn. Så har du massa distljud för lite pengar att använda direkt vid inspelning. /Majken
Dr Arthur Krause Postat 7 april 2004 Postat 7 april 2004 Testa Little GreenAmp II R1.1 Jag tycker den är ett riktigt bra alternativ till de billigare hårdvaru-lådorna. Dessutom är den gratis.
Zando Postat 7 april 2004 Postat 7 april 2004 Kan varmt rekomendera Line6 GuitarPort suveränt ljud. kolla länken:guitarport.com
b0b Postat 8 april 2004 Postat 8 april 2004 Ett annat gratis VST-plugpaket för gitarr är SimulAnalog Guitar suite - Boss DS-1 (Distortion stompbox) - Boss SD-1 (Super Overdrive stompbox) - Tube Screamer (Overdrive stompbox) - Oberheim PS-1 (Phaser stompbox) - Univox Univibe (Modulations stompbox) - Fender Twin 1969 (Guitar amplifier) - Marshall JCM900 Dual Reverb (Guitar amplifier)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.