Danabacken Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Jag älskar er! önskar att folk var som er. Vi älskar dig också Alex!... 🤪 😛
lavrell Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 More love to the people! Aj löööv my gööörlfrännd! 😱
Danabacken Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 More love to the people! Aj löööv my gööörlfrännd! 😱 Tjena Lavrell! Dig har man inte sett på länge ju. 😛
lavrell Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 More love to the people! Aj löööv my gööörlfrännd! 😱 Tjena Lavrell! Dig har man inte sett på länge ju. 😆 Tjena fan! 😄 Har varit och glassat i Turkland i en vecka med min omtalade kärlek så det förklarar avvikelsen. För att knyta ihop allt så kommer här en bild på min lilla tös från Turkiet så ni kan bli lite avundsjuka på det fina vädret vi hade 😛
lavrell Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Sött väder Lavrell 😱 Jag klagar inte på utsikten 😛
Pluffo Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 (redigerat) Är du säker på att du ( eller vem det nu var som tog den...en hårig turk kanske ) inte råkade ha ett blåfilter på när du tog bilden? 😱 Redigerat 28 augusti 2005 av Pluffo
lavrell Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 (redigerat) Är du säker på att du ( eller vem det nu var som tog den...en hårig turk kanske ) inte råkade ha ett blåfilter på när du tog bilden? 😱 Jepp jag tog den själv med en Canon IXUS 40 😛 Vattnet va vääääldigt blått en bit ut till sjöss. Vattnet vid stranden va inge vidare (fullt av massa bottenslask och skit) men till sjöss va det prima 😆 Redigerat 28 augusti 2005 av lavrell
Alex123 Postat 28 augusti 2005 Trådstartare Postat 28 augusti 2005 oh. vill gärna doppa mig i sån vatten. jag har inte sommar doppat mig än 😉
gladamatör (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 🙂 vad trevligt ....hehehehe..inte för att jag känner nån men håller på per ...LOVE IS IN THE AIR ::: 😱 mvh gladamatör
®offe Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Jag älskar er! önskar att folk var som er. Tack! Kan inte annat än hålla med. Om folk var mer som jag så skulle vi slippa en jävla massa tjafs i världen. Inga bilbomber, inga tråkiga tv-program. Alla skulle använda blinkers och dessutom skulle man inte behöva vara rädd att bli blåst av en massa idioter. No more våldtäkter. Fängelserna skulle kunna göras om till rep-lokaler för husvilla lokala band. Skatterna skulle sänkas och välfärden ökas. Mer åt alla hela tiden! Utan att vilja förhäva mig på något sätt så tror jag till och med att vädret skulle bli lite bättre. Love, peace and understanding. /®
Linus Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Om folk var mer som jag så skulle vi slippa en jävla massa tjafs i världen. Det tar emot att skriva det här uttrycket, men jag måste bara få säga: WORD!
Alex123 Postat 29 augusti 2005 Trådstartare Postat 29 augusti 2005 (redigerat) mm. Word! Redigerat 29 augusti 2005 av Alex123
®offe Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Jag tror jag är kär. Äsch din lilla smickrare, lägg av! Jag är väl inte så mycket bättre än alla andra? Ja ja ja, jag vet, liiiiite bättre kanske, men inte fettgrymt mycket bättre? Ok, jag kan sträcka mig till g a n s k a mycket bättre, strax under tokjävlamycketbättre, men sen förbjuuuder mig min blygsamhet att medge något mer. Stopp och belägg som man brukar säga när hästen helt håller på att gå överstyr. ® p.s vid utgången kan ni köpa signerade T-shirts för endast 189:-. Det är min autograf i tvättäkta s.k "gristusch" samt tillägget "with love". Andra fraser och språk kan tillhandahållas mot ett smärre tillägg!
Per_a_55 Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Jag tror jag är kär. Äsch din lilla smickrare, lägg av! Jag är väl inte så mycket bättre än alla andra? Ja ja ja, jag vet, liiiiite bättre kanske, men inte fettgrymt mycket bättre? Ok, jag kan sträcka mig till g a n s k a mycket bättre, strax under tokjävlamycketbättre, men sen förbjuuuder mig min blygsamhet att medge något mer. Stopp och belägg som man brukar säga när hästen helt håller på att gå överstyr. ® p.s vid utgången kan ni köpa signerade T-shirts för endast 189:-. Det är min autograf i tvättäkta s.k "gristusch" samt tillägget "with love". Andra fraser och språk kan tillhandahållas mot ett smärre tillägg! Får man beställa för hemleverans?
wonderboy Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Jag älskar er! önskar att folk var som er. Tack! Kan inte annat än hålla med. Om folk var mer som jag så skulle vi slippa en jävla massa tjafs i världen. Inga bilbomber, inga tråkiga tv-program. Alla skulle använda blinkers och dessutom skulle man inte behöva vara rädd att bli blåst av en massa idioter. No more våldtäkter. Fängelserna skulle kunna göras om till rep-lokaler för husvilla lokala band. Skatterna skulle sänkas och välfärden ökas. Mer åt alla hela tiden! Utan att vilja förhäva mig på något sätt så tror jag till och med att vädret skulle bli lite bättre. Love, peace and understanding. /® Roffe for president! Det enda som får mig att tveka en smula är att jag misstänker att Roffe skulle utlysa någon av Skogmans infantila "kompositioner" till nationalsång. Det skulle leda till ett uppror som jag hade startat! I övrigt hade jag önskat att folk var mer som mig: älskvärd, felfri, rolig, kunnig etc.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Roffe: Skippa blygheten. Jag skulle vilja att folk var mer som mig. Snåla, generösa, söta och arga.
®offe Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 För att knyta ihop allt så kommer här en bild på min lilla tös från Turkiet så ni kan bli lite avundsjuka på det fina vädret vi hade 🙂 Lavrell: Ge mig tösen så skiter jag väl i vilket väder det är 😏 Hon funkar lika bra i ett gråkallt Bollnäs som i din Canon Ixus 40-bild! Wonderboy: Ge mig titeln så ska vi nog komma överens om en lämplig nationalsång ur den Skogmanska vis-skatten 😕 Marcus: jo jag vet att jag är lite blygsam, det är min natur, jag jobbar på det. Å andra sidan är det just den egenskapen som gör mig oemotståndlig 😳 /r (janivetmed O runt)
lavrell Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Lavrell: Ge mig tösen så skiter jag väl i vilket väder det är 😄 Hon funkar lika bra i ett gråkallt Bollnäs som i din Canon Ixus 40-bild! haha 🙂 Jag kan fråga henne om hon vill flytta 🙂😠
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.