Cloudsurfer Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Säljer nu min minibike sedan jag blev stoppad för 10 minuter sedan av polisen. Det finns onda människor som ringer polisen om nån vill ha lite kul.
Per_a_55 Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Säljer nu min minibike sedan jag blev stoppad för 10 minuter sedan av polisen.Det finns onda människor som ringer polisen om nån vill ha lite kul. Pris? Jag vill vara olaglig (mer än vanligt) 😏
hackeman Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Lite fler uppgifter kanske... inte minst pris. Och en bild.
musik (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hej! Är det en vanlig minibike eller är det en miniminibike för två? Och har i så fall Sally signerat den? 🙂 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hej! Är det en vanlig minibike eller är det en miniminibike för två? Och har i så fall Sally signerat den? 😛 :musik 🙂🙂🙂 Jag fattar ingenting! 😛 Har detta något med källsortering att göra?
musik (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hej! Det sägs uppenbart vara så att det var Sally (komeditanten i TV-serien: heter hon Maria Lundblad?), hon med den darrande underläppen, som myntade det uttrycket, d.v.s. miniminibike. Hon gjorde ju en schlager. Hänger du med? 🙂 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hej! Det sägs uppenbart vara så att det var Sally (komeditanten i TV-serien: heter hon Maria Lundblad?), hon med den darrande underläppen, som myntade det uttrycket, d.v.s. miniminibike. Hon gjorde ju en schlager. Hänger du med? 🙂 :musik miniminibike?
Cloudsurfer Postat 27 augusti 2005 Trådstartare Postat 27 augusti 2005 (redigerat) Hehe, mjao kostade mig 2600, körd med kanske 2 tankar, dock en liten vurpskada men det har ingenting med driften att göra. Den är på 50cc, gör ca 50 km/h ska försöka fixa en bild snarast möjligt Edit: glömde kanske tala om att den finns i Halmstad. Redigerat 27 augusti 2005 av DjHex
C_Sledge Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 har för mig att minimibikes får endast framföras inom ett inhägnat område.
Cloudsurfer Postat 27 augusti 2005 Trådstartare Postat 27 augusti 2005 har för mig att minimibikes får endast framföras inom ett inhägnat område. ja precis
Itzhak Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Hej! Det sägs uppenbart vara så att det var Sally (komeditanten i TV-serien: heter hon Maria Lundblad?), hon med den darrande underläppen, som myntade det uttrycket, d.v.s. miniminibike. Hon gjorde ju en schlager. Hänger du med? 🥰 :musik äh, få se nu. var det inte så att det faktiskt fanns en schlagerhit i slutet på 70-talet som hette så? det var det som sally gnolade på i de avsnitt jag råkade se.
Stinkey (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 När dom har fått upp vägtullarna i Stockholm kan man väl hävda att det är inhägnat område?
Cloudsurfer Postat 28 augusti 2005 Trådstartare Postat 28 augusti 2005 Halmstad, himmelen på jorden 🤪 jovars 😛
Per_a_55 Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Halmstad, himmelen på jorden jovars Fast jag skall till Stockholm i fyra dagar nu
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.