Jump to content
Annons

Down Under.. BLOGG?


Gäst

Recommended Posts

Annons

jag bodde själv i sydney under hela 2004 och jag märkte aldrig av det där förbudet om att det var olagligt att vara full på krogen? de har väl nog ungefär samma lag som här att det är förbjudet att sälja alkohol till någon som redan är påtagligt berusad? tror det är så här i sverige iaf...

kings cross var ju rätt okej men tyckte tjejerna på en av strippklubbarna var rätt äckliga de oxå, en av dem hade sex med en random-kille från publiken på scen... ew.

och du det kommer bli varmare, vänta bara till oktober eller november...sen är det riktigt skönt ända till april, maj då det blir lite kallare...alltså som vi haft i stockholm den senaste månaden 🙂

billigaste fyllan "ute" får du om du går till en s.k. RSL-klubb. men jovisst, jag tyckte oxå det var billigare att gå ut där nere, men maten kostar ungefär som här hemma.

...fan vad jag saknar sydney 🙁 jag är grymt jävla avis mannen! 😎 missa inte kings street i enmore om du gillar alternativa livsstilar..har väl blivit mer kommersiellt de senaste åren sägs det men här hittar du iaf allt från punkare, skatare, hippies, gothare osv... om du gillar elektronisk dansmusik får du fan inte missa att gå på deras "doofs" oxå, kolla in www.australiens.net för mer info om du är intresserad.. brukar alltid vara schyssta människor som kan hjälpa dej med skjuts till festerna som ligger ute i ödemarken för det mesta några timmar utanför sydney.

kramis,

~ f

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...