olleoljud Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 tjo, tänkte bara tala om att jag är ny medlem. Jag håller på med lite av varje.. musik & konst i skön förening. Mest gör jag fin musik under namnet Olle Oljud, men också elektroakustisk musik med efternamnet Åberg. Jag bygger även egna instrument, bygger om andra.. arrangerar konserter och festivaler med vänner.. och är närapå inventarie på Norbergfestivalen. buss & kran Olle.
Danabacken Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 buss & kran 😄 Den var bra! 😄😎................... 😛 Kul att du har hittat hit!
olleoljud Postat 28 augusti 2005 Trådstartare Postat 28 augusti 2005 Det är kul med alternativa instrument. Det skummaste jag vet att någon använt är hund som hoppar från en stol! 😱 ..en hund som hoppar från en stol? Det låter inte så skumt, tycker jag.. fast han/hon kanske använde det som trumljud, eller? Trevligt att så många välkomnar en till forumet! 🙂
mats_udd Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Välkommen Olle. Dig har man sett live några gånger på globen. 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.