Neosus Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 (redigerat) *Låten är bortplockad för att ge plats åt en fetare inspelning nu... * 😉 Redigerat 26 augusti 2005 av Grahn
Valdez Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Trevligt!...låter bekant på nåt vis... 😄 Näää inte för mycket diskant.. bra ljudbild tycker jag!.. 😉
Jocke Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Fan va gott du har det, Grahn. Sitter hemma och jammar med dig själv och käkar muffins. Låter fint som snus! 😉
L3vity Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Mysigt! Vet inte varför men jag får hela tiden bilder på Arne Quick som sjunger "Rosen"....😉
Egghuvud Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Nope. Det är lagom med diskant. Man får en bild av dig, med kaffekoppen några chokladmuffins, gitarren i knät och din studio framför dig. För tillfället har du lagt ner att posta opå världens längsta tråd och ägnar dig åt musiken istället. Gillar gitarren och pianot 😉
Myrli Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 ey.. riktigt gött.. sitter och diggar, min kind of musik.. Tycker att du kunde göra bas gången lite mera intressant, låter kanske lite för mycket bansband / country för mig i verserna om man kan kalla det så, men i refrengerna blir det lite mera blues.. Kankse lite lång instrumental låt, men lägger man på sång så kan det nog bli lite mera intressant. Bra jobbat //Anders
Neosus Postat 26 augusti 2005 Trådstartare Postat 26 augusti 2005 Tack som tusan ska ni ha! Jag ska nog göra en ny version tror jag... 🙂
®offe Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Ja det här var ju givande! * låten bortplockad för en fetare versiion* Asså, får man plocka bort sådär bara? Och vi som kom först nu, eller snarare sist nu, och ska tvingas lyssna till en del som säger: - det var mer käääänsla i första versionen..... Vad ska vi jämföra med? Nädu granen, nu sket du i det blå skåpet ! ! Fram me låten eller vakna me ett hästhuvud i sängen, eller var det ett marsvinshuvud? Fan nu blev jag osäker...... 😄 /RingRoffe (skriver på bärbara...)
hackeman Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Låter jättebra. Tyst och lugnt. Inte ett ljud. 😕
Jocke Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Njae... Det var mer känsla i första versionen. Visst, "less is more" och allt men ändå - liiiiiite väl sparsmakat nu kanske?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.