Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Trevligt!...låter bekant på nåt vis... 😄

Näää inte för mycket diskant.. bra ljudbild tycker jag!.. 😉

Postat

Mysigt!

Vet inte varför men jag får hela tiden bilder på Arne Quick som sjunger "Rosen"....😉

Postat

Nope. Det är lagom med diskant.

Man får en bild av dig, med kaffekoppen några chokladmuffins, gitarren i knät och din studio framför dig. För tillfället har du lagt ner att posta opå världens längsta tråd och ägnar dig åt musiken istället.

Gillar gitarren och pianot 😉

Postat

ey.. riktigt gött.. sitter och diggar, min kind of musik..

Tycker att du kunde göra bas gången lite mera intressant, låter kanske lite för mycket bansband / country för mig i verserna om man kan kalla det så, men i refrengerna blir det lite mera blues.. Kankse lite lång instrumental låt, men lägger man på sång så kan det nog bli lite mera intressant. Bra jobbat

//Anders

Postat

Ja det här var ju givande!

* låten bortplockad för en fetare versiion*

Asså, får man plocka bort sådär bara? Och vi som kom först nu, eller snarare sist nu, och ska tvingas lyssna till en del som säger:

- det var mer käääänsla i första versionen.....

Vad ska vi jämföra med?

Nädu granen, nu sket du i det blå skåpet ! !

Fram me låten eller vakna me ett hästhuvud i sängen, eller var det ett marsvinshuvud? Fan nu blev jag osäker...... 😄

/RingRoffe (skriver på bärbara...)

Postat

Njae... Det var mer känsla i första versionen. Visst, "less is more" och allt men ändå - liiiiiite väl sparsmakat nu kanske?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.