Drik Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Finns det någon sådan här? 😎 D vs som kan sjunga ljusa toner i "opera" stil?
Tilly Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 ja om du tar fram en spindel så jag kan nog fixa till det!
Cloudsurfer Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 ja om du tar fram en spindel så jag kan nog fixa till det! 🙂 HAHAH! bra där 🙂
Fredrika Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Tyvärr!!!! 😉😄🙁 Visserligen är jag mezzosopran och jag skulle älska att sjunga opera men insåg redan när jag var 16 att det aldrig blir något med det. 😉
Claes Holmerup Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Min fästmö är mezzosopran och var för ett antal år sedan anställd i kören på Malmö Stadsteater. Kan du berätta om - eller visa exempel på - vad som ska sjungas och musiken det ska sjungas till, så kan jag höra med henne om hon har lust att göra en insats...
Drik Postat 27 augusti 2005 Trådstartare Postat 27 augusti 2005 (redigerat) Jupp, ska jobba med en låt imorgon, så jag återkommer senare 😕 Men typ så här: Your browser does not support the HTML5 audio tag (fast ljusare och kvinnlig "opera" röst 😛 ) Men det är alltså dance/trance projekt som det ska vara till, skulle det bli något med spåret, dvs om just den låten blir släppt delar jag royalties 50/50. Redigerat 27 augusti 2005 av Drik
Tilly Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Neh va fan Drik! Du kan ju inte lägga upp en lite teaser på låten bara! Du får ge oss hela fattar du väl! Va fan, den var ju underbar juh 😛 Seså, släng upp den på demo forumet nu, eller adda mig på MSN! Andreas@teskidesign.com! vill ha låten! *dreglar* lol
Drik Postat 28 augusti 2005 Trådstartare Postat 28 augusti 2005 Hehe, det är inte jag som gjort denna, men tänkte göra något åt det hållet 😛
Vallhagen Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Hej Drik. Jag kan inte alls din musik, men jag känner en rätt kul sångerska. Hon är inte toksopran men kan sjunga "vadsomhelst", när hon är på humör. PMa en mejladress så kan jag försöka peta ihop nåt sångprov så får du höra hur hon låter. /Bengan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.