Jump to content
Annons

Jag tycker..  

7 röster

1. 1. Jag tycker..

• 1.. att du är knäpp och gör olyssningsbar \"musik\"
      0
    • 2.. det mest är konstigt
      1
    • 3.. det inte låter som något speciellt
      0
    • 4.. att det är ganska skönt på nåt vis
      3
    • 5.. att det kommer direkt från godismaskinen!
      1

Recommended Posts

Postat

* LÅTNAMN: Why Feed Back?

* ARTIST/GRUPP: Y-feeder

* GENRE: noiseelectro

* LÅTLÄNGD: 6:05

* KOMPOSITÖR: Mattias Andersson

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 8MB

* STATUS: Färdig demo

* LÅTLÄNK:

Experiment är kul att göra, men är det kul att lyssna på?

Det här kan man väl kalla noiseelectro eller nåt sånt. Består av ett ljud(ursprunglingen ett delay satt på fullt feedback) som jag sen kör genom ett gäng effekter som jag vrider på live. Alla effekter utom thrasher2 är gratispluggar. Nåväl, släng en kommentar om ni känner för det :-)

Annons
Postat

Jomen det här gillar jag nästan mer. Det blir fruktansvärt påtagligt på ett jobbigt sätt. Har man väl fått på lurarna så går det inte att värja sig. 😎

Postat

låter lite som en helt skruvad skiva från någon holländare som kallar sig Winterkälte som jag köpte

kul grej 😲

Postat

@android: Hehehe, jag förväntade mig inte direkt någon konstruktiv kritik på ett sånt här stycke :-) Mer ute efter reaktioner som "kul och galet", "du suger", "jag fick migrän och min fisk dog" ;-D

@Ägget: Ja påträngande kan nog vara en bra beskrivning, du kommer fan inte undan ;-)

@Dedacia: Winterkälte måste jag kolla upp. Dom skönaste akter jag hört är nästan uteslutande saker som folk sagt att jag låter som (som jag oftast aldrig hört av nån anledning) :-)

Postat

Winterkälte var helt i min smak! :-D Tyvärr så föll några idéer jag hade platt när jag lyssnade på den då han redan gjort dom :-/

Tack dedacia!

Postat

Förutom att hjärtat är uppe i 300 bpm pga att volymen var på

Max när streamen slog igång din fina inledning så tycker jag

det var ett annorlunda stycke.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.