Jump to content
Annons

Ny prenumeration


freddie

Recommended Posts

Då kom det en ny inbetalningstalong för det kommande årets prenumeration.

Förra året kunde man välja lurar eller mic till kraftigt reducerat pris som en liten premie lixåm. Kommer man att kunna göra det detta året åxå?

Frågan är väl direkt riktad till Mr Olsberg, men om nån annan vet så... 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Mmm.. det där har jag oxå tänkt på. När man som redan värvad prenumerant tecknar ytterligare ett år får man ju inte premierna som nya prenumeranter får.

Alltså tjänar man på att säga upp prenumerationen när året är slut, och teckna på nytt igen.

Eller vad säger du, Olsberg? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Å om man prenumererar på Kalle Anka så får man leksak till varje nummer....

Du också? Provat piltavlan än?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad surt att man inte får någon bonus då.. 🙂 ..

Själv "fick" jag en MP3-spelare för någon hundring när jag tecknade nytt abbe i våras. Tyvärr så har den MP3-spelaren fått spelet nu och glappar och har sig, så jag måste trycka tummen mot stickkontakten till hörluren för att kunna glappa det rätt. Annars låter det bara i ena luren, och det är otroligt jobbigt.

(Fan vad jag gick OT nu då..)

Link to comment
Dela på andra sajter

när jag började prenummerera fick jag "ljudinspelning för dummies" eller vad boken hette, det var halva anledningen till att jag tecknade prenummeration, hade aldrig läst tidningen innan :rolleyes: boken var bra och det var tidningen också så nu är man fast!

Link to comment
Dela på andra sajter

Överst på omslaget står det att dom har 24000 läsare. Prenumerationen kostar 529kr.

Olsberg drar alltså in 12,7 miljoner om året!

Dessutom har senaste numret har 18 sidor annonser och en inbladad annonsbilaga.

Vi kräver alltså presenter :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett par grymma hörlurar. I det medföljande brevet stod det dock att jag fick det för mina lysande trådar och tänkvärda inlägg. Vad fick Ni?

Jag fick en check på 250 000 kr och ett kontrakt som med min underskrift på skulle innebära 5 mille förutsatt att Studio var den enda svenska studiotidning jag prenumererade på under 3 månader.

Men jag gillar inte att binda upp mig på såna reklamgrejer. Och checken har jag tappat bort...

Anledningen dom angav i brevet var: "Allmän genialitet". Dessutom signerade Olsberg det parfymerade brevet med ett hjärta.

50.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man tar bort annonserna och alltså gör tidningen hälften så tjock så borde man, logiskt sett, kunna sälja den för halva priset. Av det följer att man får dubbelt så många läsare. För detta tips som alltså skapar 24.000 nya prenumeranter hoppas jag på en livstidsprenumeration.! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska vi bara kräva en massa prylar hela tiden? Kan inte vi allihopa på detta forum skänka en tjuga till Olsberg istället? Borde han inte vara värd det? Allt slit som han får göra.

Hur många medlemmar är det på detta forum? 3000?

3000 x 20= 60000:- Då får han ju en riktigt fet pryl för pengarna..

Nå, vad säger ni?

Och så kan ni skänka mig en 100 lapp för att jag är vackrast.

Va?

3000 x 100 = 300000:-

..jag kan raka av mig mustashen om ni vill det.

😄

Redigerat av Grahn
Link to comment
Dela på andra sajter

..jag kan raka av mig mustashen om ni vill det.

😉

Neej, Grahn! Gör det inte, GÖR DET INTE!

"Anledningen dom angav i brevet var: "Allmän genialitet". Dessutom signerade Olsberg det parfymerade brevet med ett hjärta." Jocke

Jag har en kompis som fick ett likadant brev av Olsberg. Månaden efteråt slutade Studio att komma. Istället började han få ex av tidningarna "Chunks of hunks" och "Manhandler" i brevlådan istället. Grattis!

Redigerat av wonderboy
Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm... Jag har fått nya räkningen. Vad gäller?  😉

El räkningen?

Nej, den ingår i hyran 😉

Jag menade den stora prenumerationsräkningen, men det tror jag iofs att du förstod ändå... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

...och det är verkligen dags att svara 🙂

Premierna vi hade i de prishöjda prenumerationerna var uppskattade av dem som hakade på men betalar sig inte helt. Det kommande året kommer vi allså troligen inte erbjuda den typen av premier.

// mindre viktigt i sammanhanget //

Och i händelse av att vi har premier, så kan man alltid förlänga sin prenumeration och ta del av premien. Så var det även innan. Kundtjänst (08-453 61 00) fixar allt 🙂

Enda nackdelen med det sistnämnda är att fakturan måste betalas innan premien skickas ut, vilket alltså kan resultera i att premien dröjer om man har långt kvar på sin nuvarande prenumeration.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Premierna vi hade i de prishöjda prenumerationerna var uppskattade av dem som hakade på men betalar sig inte helt. Det kommande året kommer vi allså troligen inte erbjuda den typen av premier.
Dvs. det finns inga premier, Hacke. 😛

Prenumerationspriset är alltså sänkt sedan premieerbjudanden försvann, men prissänkningar är väl en premie i sig självt 😉

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...