Henkera Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Jag letar efter en bra sådan, någon där man kan göra varma o plastiga trumljud. Jag vill helst av allt ha en Korg MS2000B men de pengarna kan jag inte hosta upp just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Microtonic från Sonic Charge är grym. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MJInc Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Microtonic från Sonic Charge är grym. Instämmer till 100% å lite till!! //Micke... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Japp, microtonic är grym som as. Prova även drumatic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Waldorf Attack är inte helt fel heller, finns både som mjukvara och i rackmodell... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Hár inte Waldorf lagt av? https://www.studio.se/index.php?showtopic=7549&hl=waldorf kanske går det att få tag på den ändå. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 (redigerat) Hár inte Waldorf lagt av? https://www.studio.se/index.php?showtopic=7549&hl=waldorfkanske går det att få tag på den ändå. 🙂 Jo, tyvärr. Men mjukvaran tror jag gjordes tillsammans med nåt annat företag (javisstja, Steinberg var det ja!), så den kanske finns att köpa än...? Om inte går det nog att få tag på ändå, och då behöver man ju knappt ens ha dåligt samvete...? 😲 Edit: Nej, det verkar inte som att det går att köpa (nytt) längre. Finns inte med på Steinbergs sida... Redigerat 25 augusti 2005 av android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henkera Postat 25 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2005 (redigerat) Om inte går det nog att få tag på ändå, och då behöver man ju knappt ens ha dåligt samvete...? 🙁 🙂🙂🙂 Redigerat 25 augusti 2005 av Henkera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henkera Postat 25 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2005 (redigerat) Microtonic från Sonic Charge är grym. ...vill ha! Tack så mycket! Waldorf attack var oerhört kraftfull och fullt duglig för att ta fram mycket nice ljud. Lättanvänd också, den rekomenderar jag. Redigerat 27 augusti 2005 av Henkera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.