Jump to content
Annons

Bättre sent än aldrig


Henkera

Recommended Posts

Jag är inte direkt ny, enda anledningen till att jag skriver här är för att jag inte presenterat mig ordentligt. Jag är en såndär som alltid försökt vara som vem som helst men aldrig lyckats komma ifrån faktumet att jag är en riktig estet med en stundvis plågad själ o hela paketet. Till råga på allt, en djupt tänkande sådan också (inte alltid en bra kombination, trust me). Igentligen har jag väl mest utvecklat mitt sinne för att teckna men allt skapande hör ju ihop så det har byts av till musik mer och mer, även om mina musikaliska förmågor inte hunnit ikapp min talang för att teckna. Jag har ett barnsligt intresse för gamla tv-spel vilket också präglar mitt sätt att skapa musik, men detta betyder inte att jag sitter i nån meisly tracker, nej jag använder mig av sequenser-program och mjukvaru-syntar (hårdvaru. kostar ju så mycket och tekniken har ju ändå hunnit ikapp) men om min brist på pengar löser sig skall jag gladeligen köpa ett par Korg-syntar nån dag för känslan av att ratta på något äkta. Har en Korg legacy collection och den räcker rätt långt. Min "studio" består för övrigt av en Edirol FA-66, ett par Fostex PM1 monitorer, en ADK-mic och ett par AKG hörlurar.

Vor nice om man kunde få lägga upp ett foto snart...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...