euripyd (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Hej! Jag är tonsättare och violinist som kan hjälpa dig orkestrera eller arrangera dina låtar. Eftersom jag är högutbildad som klassisk musiker kan göra arrangemang eller instrumentation i klassiskt (läs ”Ravel - stil”) orkestrering. Dvs. alla typ av stråk-, blås-, stororkester-, kör- ensembler. Du ger till mig piano partitur (eller motsvarande) och berättar vad du vill ha. Jag arrangerar, skriver rent i ”Finale”, och du får partitur och stämmor utskrivna. Finns i Stockholm, men det gör inget om du finns i ...Göteborg. Vi kan kommunicera via mail, mobil, Messenger… Jag kan skicka musik som PDF fil också. Gärna skicka e-mail. Vi syns!
Tilly Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Häftigt. Måste det vara nån speciell sorts av musik?
euripyd (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Häftigt. Måste det vara nån speciell sorts av musik? Nja... Men, gör inte arr för t.ex. el. gitar+bassdrum+elektronik. Dvs. mer "klassiskt" ljud (vill inte säga "klassiskt musik")
euripyd (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 hur mycket pröjs vill du ha? Det kan vi diskutera private. Tack
Tilly Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Häftigt. Måste det vara nån speciell sorts av musik? Nja... Men, gör inte arr för t.ex. el. gitar+bassdrum+elektronik. Dvs. mer "klassiskt" ljud (vill inte säga "klassiskt musik") Ah det var la synd. Fatta va häftigt med fet elektronisk musik så kommer du in å kör lite solo 😆 Bara en tanke 😄 Hade vart coolt dock..
euripyd (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 --------------------Electronic Music Sounborn åhhh, nu fattar jag.... Elektronik - med stor respekt i alla fall!!! (Har åxå studerat EAM) Men alla sysslar inte med det...