euripyd (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Hej! Jag är tonsättare och violinist som kan hjälpa dig orkestrera eller arrangera dina låtar. Eftersom jag är högutbildad som klassisk musiker kan göra arrangemang eller instrumentation i klassiskt (läs ”Ravel - stil”) orkestrering. Dvs. alla typ av stråk-, blås-, stororkester-, kör- ensembler. Du ger till mig piano partitur (eller motsvarande) och berättar vad du vill ha. Jag arrangerar, skriver rent i ”Finale”, och du får partitur och stämmor utskrivna. Finns i Stockholm, men det gör inget om du finns i ...Göteborg. Vi kan kommunicera via mail, mobil, Messenger… Jag kan skicka musik som PDF fil också. Gärna skicka e-mail. Vi syns!
Tilly Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Häftigt. Måste det vara nån speciell sorts av musik?
euripyd (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Häftigt. Måste det vara nån speciell sorts av musik? Nja... Men, gör inte arr för t.ex. el. gitar+bassdrum+elektronik. Dvs. mer "klassiskt" ljud (vill inte säga "klassiskt musik")
euripyd (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 hur mycket pröjs vill du ha? Det kan vi diskutera private. Tack
Tilly Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Häftigt. Måste det vara nån speciell sorts av musik? Nja... Men, gör inte arr för t.ex. el. gitar+bassdrum+elektronik. Dvs. mer "klassiskt" ljud (vill inte säga "klassiskt musik") Ah det var la synd. Fatta va häftigt med fet elektronisk musik så kommer du in å kör lite solo 😆 Bara en tanke 😄 Hade vart coolt dock..
euripyd (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 --------------------Electronic Music Sounborn åhhh, nu fattar jag.... Elektronik - med stor respekt i alla fall!!! (Har åxå studerat EAM) Men alla sysslar inte med det...
Tilly Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 (redigerat) haha 😠 nej jag vet mycket väl att alla inte sysslar med det. Och respekterar ditt beslut att inte leka inom det området, men man kan väl få dagdrömma lite? 🙂 Måste ha nånting att sysselsätta mig med på jobbet 😠 Redigerat 24 augusti 2005 av Roha
VacUm Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Vore kul att höra nåt du gjort! Du har ingen länk eller hemsida med ljudklipp?
euripyd (oregistrerad) Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Va tråkigt! Har ingen hemsida. Måste skaffa en snart. Tack för tipset...! 😲
trancer Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Va tråkigt!Har ingen hemsida. Måste skaffa en snart. Tack för tipset...! 😲 Det går att lägga upp musiken via studio.se .. har du inte utrymme kan jag ordna webspace åt dig mvh perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.