bengan_gbg Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Tror banne mig jag hörde nämnda Veronika på P3 precis. Hajade till på att jag tyckte rösten var väldigt speciell.....å sedan tyckte jag att jag hörde ett Maggio på slutet.... Var en svensk låt dock...om att dopa sig eller ngt sånt?
Lars-Olof Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Dumpa Mig ja.... Såg videon på ztv häromdan och tyckte väl att jag kände igen namnet härifrån. Tufft! Har månne kallemio haft äran att producera även den dängan?
kallemio Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 Dumpa Mig ja.... Såg videon på ztv häromdan och tyckte väl att jag kände igen namnet härifrån. Tufft! Har månne kallemio haft äran att producera även den dängan? tja.. Nej det är inte jag dom proddat den. Veronica har nu blivit signad på universal med ett svenskt projekt. Jag har ingen inblandning där, men vi fortsätter göra lite musik, eftersom hon inte skriver några av låtarna till det svenska projektet så behöver hon stilla sin kreativa craving.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.